MENU
20:04 | August 7, 2017

LIGHT AIR

LOOK OF THE DAY
saboskirtsaboskirt

 

DRESS FROM SABOSKIRT

 

Started my day with a full on workout with Simon. We focused on legs and ass! I got to say that I’ve started to see result! My legs and butt are bigger now in muscles and harder than ever – YEY! The only thing I need to focus on again is cardio. So tomorrow I’m going to a workout class with Mikaela :) Do you know any fun workout classes? Barre? boxing? or something else? Want to try new stuff!
André and I are just going to cleaning our apartment tonight, doing the laundry and chill. What are you guys up to?

_________________________________________

Började min dag med ett köttigt träningspass med Simon. Vi fokuserade på ben och rumpa idag! Jag måste säga det att det börjar synas resultat nu! Mina ben och min rumpa har blivit större i muskler och mycket hårdare – YEY! Det enda jag behöver börja fokusera lite mer på nu är cardio. Så imorgon ska jag jag köra det med Mikaela :) Vet ni några roliga klasser? olika träningsformer? Barre? boxning? nått annat? Vill testa nytt!
André och jag ska bara städa lägenheten ikväll, tvätta och slappa. Vad ska ni göra?

24 Responses to “LIGHT AIR”

    • angelicablick on

      Jag kör tunga lyft där vi fokuserar på ben/rumpa :) Men som sagt, oftast mindre repetetioner fast väldigt tungt för att bygga. Jag kör olika övningar hela tiden med hjälp av min PT Simon :) kram

      Reply
  1. Emilia on

    Vad kul att höra att din träning ger resultat! Är själv intresserad av träning och att få just starkare ben/rumpa, undrar om du har några tips på övningar eller upplägg? Hade varit superkul och intressant att höra om hur din träningsrutin ser ut i ett inlägg! Älskar dina outfits btw och kollar ofta in din blogg för inspiration. Kram :)

    Reply
    • angelicablick on

      Ja, jättekul!! Har dock blivit “större” upptill pga att jag äter mer protein än vad jag ska så nu ska jag snart börja slim-down upptill men fortsätta bygga ben/rumpa. Mitt tips att bygga muskler där är att lyfta tungt! Viktigt dock är att man ser till att få kontakt med rumpmusklerna innan för annars kan lätt framsida lår och ben ta det mesta och inte rumpan. Att få kontakt med rumpan kan man göra små övningar där man aktiverar sätet. Enkla övningar där är att jobba med gummaband! :D kan absolut fixa ett sånt inlägg eller youtube? :D tack!! kram

      Reply
  2. Katarina on

    Testa Grit-passen och Sprint. Riktigt tuffa pass från les mills. Sprint är på cykel. Högintensiv intervallträning på 30min. Efter 30min är man döööööd. Sen märker man galet snabb utveckling och det är i princip omöjligt att inte köra skit på dessa pass, om du dessutom har en grym instruktör. TRY IT!

    Reply
    • angelicablick on

      ÅH!! Blev så jävla sugen på detta! GAH! behöver intervaller men HATAR att springa haha. vart i sthlm kan man göra de? Eller heter det Les mills? Tack för tipset!! KRAM!

      Reply
      • Katarina on

        Bor i Uddevalla, så vi har väl lite olika kedjor här och i Stockholm. Men vet att SATS har Grit i alla fall. Les mills är företaget som “äger” och koreograferar dessa typer av pass som sedan finns hos de flesta gymkedjor. Tror du kommer gilla det. Lycka till och kör skit!💪🏻

        Reply
      • Anna on

        Angelica! Jag tycker också det är tråkigt att springa och jag brukar köra cycling HIT på sats sofo. 30 min effektiv intervallträning. Kan verkligen rekommendera det passet! Man hinner inte ens bli uttråkad och det ger snabba resultat. Bästa!

        Reply

Leave a Reply

  • (will not be published)