MENU

Angelica Blick

12:07 | January 4, 2018

Good vibes only.

TRAVEL
surf Biarritzsurf biarritz

 

SURFING WITH THE GUYS IN BIARRITZ

 

Haha, I love that I start this post by nagging when it says “good vibes only” buuuut.. seriosuly sweden, what’s up with this weather? It’s fkn depressing.. It’s been grey everyday but for two-three days straight it’s been reining like crazy and I can’t do my job. I was supposed to shoot some stuff yesterday but only managed to shoot one look before the sky opened up and the same thing today.. I have some collabs I need to shoot and well that’s not going to happen cause it’s pouring outside. Sooo instead of that I’m sitting here answering emails instead and editing. I pray and wish for better weather tomorrow haha. AND that I can sleep tonight!! One more night of NO SLEEP. I’m getting so frustrated! Have any advice on what to do? I’m a walking zombie ovah here!!

___________________________

Haha jag älskar att det första jag ska börja göra i denna post är att klaga när mitt inlägg säger “good vibes only” haha meeeeen… seriöst nu Sverige, vad händer med vädret? Det är fkn deprimerande.. Det har varit grått länge men också regnat konstant i två-tre dagar nu och det fuckar upp mitt jobb. Jag skulle fotat en del saker igår men hann bara med en look innan det började regna och samma idag – jag har en del samarbeten jag ska fota av ute men nä, det bara regnar och regnar så de blir inget med det. Ber och hoppas på lite bättre väder imorgon haha. OCH att jag kan sova inatt!! En till natt med INGEN SÖMN. Jag börjar bli så galen här! Har ni några tips på vad man kan göra? Är en zombie här borta!!

17 Responses to “Good vibes only.”

  1. Insomnia on

    När det kommer till sömnsvårigheter/sömnlöshet finns det en hel del tips man kan testa. Det är viktigaste är dock att börja testa olika kvällsrutiner och hålla den, när du hittar en som passar. Det är ingen mirakelkur men det hjälper till en viss nivå.

    Varm bad/dusch.
    Kvällsmat eller snack minst en timme innan du går och lägger dig.
    Andningsövning/mindfullness (yoga nidra sleep svär en del vid, har inte själv testat det).
    Skriva av sig tankar i en journal.
    Tungd täcke om du rlr dig oroligt i sömnen.

    Detta är väldigt inviduellt. Brus/white noise eller tystnad?
    Mysig pyjamas eller svalt naket?
    Elektronik eller inte? Dock alltid twilight eller liknande appar för skärmljuset.

    Temeratur är väldigt viktigt när det kommer till sömn. 19 grader sägs enligt forskning vara den perfekta rumstemperaturen när vi sover.

    Försök sova, gå upp egter 15-20min om du inte lyckats och gör lättsamma aktiviteter tills du känner dig lite trött och försök igen.

    Hoppas du lyckas somna!

    Reply
    • angelicablick on

      Men åh gulle du!! Vad fin du är <3 Tack! Hehe, ja de är lite hemliga nya knep du vet ;) kanske får göra en vlogg om de! KRAM <3

      Reply
  2. irena on

    Hi! For insomnia I have heard that the LUSH lotion “sleepy” is phenomenal and works wonders. I have difficulty sleeping sometimes and have heard amazing stories about the lotion. I have yet to try it, but it has lavender in it which is very relaxing. It’s also not expensive so worth giving it a try! Hope it helps!

    Reply
  3. Marion on

    Ooooh Angelica, you are one gorgeous of a girl! Inspired by your good vibes and your attitude throughout the years, I am starting to take care of myself right about now! And so in this vibe… could I suggest for you to do a little work out video for us? A butt work out would be even better but quite specific, maybe not that interesting for you to do… but anyway, just a suggestion, I’m putting it out there! Have a wonderful new year young lady!

    Reply
    • angelicablick on

      Aw thank you so much hun!! so happy to hear that!! YES! I’ve been thinking about doing a workout-vlog for you from all the different workouts I do. Everyhting from Circuit training to heavy lifting. It will come!! :D thank you, and you too!

      Reply

Leave a Reply

  • (will not be published)