09:21 | July 31, 2013
Lägenhet sökes / I’m searching for an appartment
Så var stunden inne för mig att börja leta lägenhet! Eller ja, inte bara jag – utan Jag och Marcus ihop.
Egentligen skulle jag ha fått haft min lya tills nästa sommar, men tjejen jag hyr av kom in på sin ubildning så då måste jag maka på mig :)
Så : Vi letar efter en 2:a att hyra i Stockholm! Vi är redo att flytta in någon gång mellan 1 September – mitten på Oktober.
Vet ni någon som vill hyra ut sin lägenhet, eller ska du själv möjligtvis hyra ut? Vi är glada för ALLA tips vi kan få! Så tveka inte att mejla! Det brinner nämligen i knutarna för oss hehe :)
Både jag och Marcus är ordningsamma och lugna människor.
Som sagt: Hör av er om ni vet något på min mail ANGELICABLICK@LIVE.SE! Vi skulle bli SÅ glad då ♥
So the moment has come for me to start looking for an apartment! Well, not just me – but Marcus and I together.
Actually, I was supposed to have my apprtment until next summer, but the girl I rent of got into her education so then I have to move :)
So: We are looking for an appartment( 2:a ) to rent in Stockholm! We are ready to move in any time between 1 September – mid October.
Do you know someone who wants to rent out an apartment, or will you possibly rent? We are happy for ALL tips we can get! So do not hesitate to e-mail! It burns namely in knots for us hehe :)
Both me and Marcus are orderly and calm people.
As I said: Please contact me if you know anything on my email ANGELICABLICK@LIVE.SE! We would be SO happy when ♥
20:01 | July 30, 2013
On the road
















Roadtrippin’
Lite mer bilder från våran Roadtrip genom USA! Har ju lovat er både en film ( som jag jobbar för fulla muggar med – vill att den ska bli så bra som möjligt så är petig med den) och mer info om resan osv. Det kommer :)
Jag har varit jättetrött hela dagen och somnade som en stock när jag kom hem förut.. inte bra. Ska försöka att vakna till nu och göra mig iordning för att dricka öl med min saknade Filippa♥
Some more pictures from our Roadtrip through the U.S.! ‘ve Promised you both a movie (which I’m working on for full cups with – want it to be as good as possible so picky with it) and more info about the trip and so on. It will come up :)
I’ve been tired all day and slept like a log when I got home before .. not good. I will try to wake up now and get ready to drink beer with my wonderful Filippa, I’ve missed her so much♥
12:33 | July 30, 2013
Peace ( the fuck ) out!







/Shorts from Levis/Shades from American Vintage/Top from American Vintage/Shoes from Romwe/Shirt from Wrangler/Rings from Kyssjohanna & H&M/Bag from Boozt, HERE/
Återigen tisdag och molnen ligger täta utanför mitt fönster.
John Blunds stofft ville stanna lite extra länge i ögonen på mig idag vilket resulterade i att jag snoozade i 1,5 timma. Det var en pina att stiga upp ur sängen imorse!
Planen för dagen är att fota/jobba tills helvetet brakar löst. Planering är A & O från och med nu och det är något ni kommer märka här på bloggen! Fantastiskt om ni frågar mig.
Förövrigt så börjar Way out West att närma sig mer och mer och jag blir bara mer och mer pirrig. Är det något jag är, så är det festivalmänniska. Det är som att den inre mig på något sätt släpper sig lös och går bananaz när det är festivaltider. Att fokusera på att leva i nuet när musiken dundrar genom öronen och med händerna uppsträckta i skyn. Magi, mina vänner. Magi.
Har sedan ett par dagar tillbaka börjat att skriva texter igen och det glädjer mig! Det försvann är ett tag men nu är det något inom mig som behöver få skriva av sig och det gillas skarpt.
Nej nu måste jag sluta filosofera och bege mig in mot stan. CIAO!
Tuesday again and the thick clouds are frequent outside my window.
The sandman wanted to stay a little extra in my eyes this morning, which resulted in that I snoozade for 1.5 hours. It was a pain to get out of bed this morning!
The plan for today is to shoot / work until all hell breaks loose. Planning is A & O from now and it’s something you will notice here on the blog! Fantastic if you ask me.
Way out West is approaching more and more and I get more and more jittery. Is there anything I am, i’m afestival person. It’s like the inner me somehow let myself loose and goes Bananaz when it’s festival time. To focus on living in the moment when the music thunders through my ears and my hands are outstretched to the sky. Magic, my friends. Magic.
Has since a few days back started to write lyrics again and it pleases me! It disappeared a while but now it’s something inside of me that needs to write and liked it a lot.
No, now I have to stop philosophizing and head into the city. CIAO!
21:17 | July 29, 2013
Three


Three pictures from today
Vilken fullsmäckad dag de varit! De blir väl så när man precis kommit tillbaka efter “semestern” till verkligheten igen.
Som jag sa – Jag och Maja har massor vi ska göra/fota för att lägga upp på bloggen och de gör mig så glad :) HEJJA!
Nu har jag precis ståTt och lagat mat ( Tog era tips på hur man gör de roligare att laga mat! TACK! ) och linssoppa. Väldigt enkelt men supergott! Vill ni ha receptet ?
PS. Ni ska få hela outfiten på denna imorgon! Vi hörs senare ikväll!
What a long and busy day I’ve had! That’s how it goes when you’ve been away on “vacation” for two weeks I suppose, but now Im back to reality.
As I said – Maja and I have such big plans for you with my blog! Im so excited :) woop!
I’ve just made dinner ( I listened to your advice about how to make coocking more fun!THANKS!) and I made lentil soup. So easy but so good. Do you want the receipt for it?
PS. I will give you my whole outfit tomorrow! Talk to you later tonight!
14:19 | July 29, 2013
?@£#&!%






Todays outfit/Sweater from Miami/Bracelets from SOPHIE, The Jewlery, cocoo/Snapback borrowed from Marcus/Skirt from Weekday/Shoes from Reebok/ Shades from Le specs, HERE/Mesh from H&M/Bag from Zara/
Edit: Me/Angelica Blick
Jag gick upp kl 07.00 imorse och har haft möten och fotat på morgonen. Jag och Maja planerar massa skoj åt er nu! De kommer bli ett riktigt uppryck med bloggen och jag är sååå taggad :D
Nu har jag lite att stå i men jag skriver sen igen!
I got up at 07.00 and have had meetings this morning. Me and Maja have so much fun plans for you! My blog will get even better and I look so muchforward to it :D
Now I have some errands to do but I will talk to you soon!