Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 19:10 | April 29, 2012

    Uppsala


    Imorgon drar jag och Linda till Uppsala för att fira valborg, vilket ska bli roligt! Har aldrig firat valborg där och alla säger att det tydligen är helt galet!
    Så vi kommer befinna oss i parken bl.a och sen middag, se en grym spelning, slå klackarna i taket och ha det roligt :) Är de någon utav er som ska dit?

    Linda and I are going to Uppsala tmorrow to celebrate May Day, wich is going to be fun! I’ve never celebratet in Uppsala before and everyone tells me that  crazy over there!
    We are going to be in the park then eat som dinner, see a good show, dance all night and have a great night :) Is anyone of you going there?

    27 kommentarer



    15:33 | April 29, 2012

    Let the sky fall down

    Chilloutfit today/Jeans Gina tricot/Shoes Converse/Bag Celine/Sunnies old/Jacket chicy.se/Shirt Levis/

    Mitt internet har inte funkat under dagen, därav sen uppis :) Nu: Se klart Juno och sen säga hejdå till Emeli.

    My internet has not been working, that’s why I’m late at my update :) Now: See the rest of Juno and then say goodbye to Emeli.

    30 kommentarer



    19:39 | April 28, 2012

    Crispy Mint


    Todays/Jeans Gina Tricot/Knit Gina Tricot/Bag Zara/Sunnies Ray Ban/ Shoes Topshop/

    54 kommentarer



    15:34 | April 28, 2012

    When the weather is fine


    Pictures from yesterday

    Nu har jag och Emeli precis vaknat! Jäklar vilken sjukt rolig kväll vi hade igår. Först Balletpå Kungliga Operan och sen middag och vin hemma hos mig innan vi begav oss ut för att slå klackarna i taket med Kenza och brudarna och grabbarna! Vi kom inte hem förens de var ljust och morgon ute haha, helt fantastiskt. Idag ska vi shoppa lite och  käka på någon uteservering i solen :)

    Emeli and I just woke up! holy crap what a fun night. First balett at Kungliga Operan and then dinner+wine at my place before we went out dancing with Kenza and the girls and boys! We got home in the morning when it was light outside,haha. Today we are going shopping and eat something at on outdoorseating in the sun :)

    19 kommentarer




    11:07 | April 28, 2012

    Gina Tricot/Pressoffice


    At Gina’s pressoffice

    Jag, Kenza, Amanda och Ingrid var på AW på Gina’s presskontor i Torsdags som ja nämnt tidigare :) Vi fick se vad som komma skall och här ovan ser ni lite favvisar!
    Älskar ‘pansar’-toppen, som kommer ut i slutet av Maj i butik. Visst är den fin?

    Kenza, Amanda, Ingrid and I where at Gina’s pressoffice for some AW this Thursday as I said before :)We had a peek at what will hit stores soon and here are some favorites! I love the ‘knight armour’ top, that will hit stores in May. Isn’t it so nice?

    25 kommentarer