18:25 | December 16, 2014
Burgers ‘N fries


Vigårda
Så, idag drog jag och Fang och åt på Vigårda i stan efter att jag fått lite jobb gjort. Sen svängde vi förbi Julian som jobbade innan vi begav oss till Stucklife Tattoo :) jag fyllde i min måne mellan fingrarna och var supernära på att göra en till. Men jag ska fundera lite till på den! Nu är jag hemma och ska byta om och blogga. Sen är det Nike X SNS event!
So, today Fang and I went and ate burgers at Vigårda in town after I got some work done. Then we went past Julians work and said Hi :) After that we went straight to Stucklife tattoo where I filled in my moon on my finger. I was supposed to do one more, but Im gonna think about it some more. Now Im back home and Im gonna get changed and blog before the Nike X SNS event!
11:58 | December 16, 2014
Summer Memories













Summer Memories
Hej fina ni! Jag vill bara börja med att be om ursäkt. Den senaste veckan har uppdateringen varit fett dålig och det känns som att bloggen är lite tråkig nu – jag är bara så okreativ just nu och oinspirerad! Jag får ju en sån här svacka varje år, så de är ju inte konstigt. Det är inte lätt att alltid vara på topp och ge massa inlägg! Men imorgon ska jag och Linn fota massor så från och med imorgon kommer allt vara som vanligt igen :) hoppas ni stått ut och förstår.
Okej? <3 jag bjussar på lite random osedda bilder från sommaren!
Men mer inlägg kommer idag också såklat! Men från och med imorgon är det BRA inlägg.
Nu ska jag dricka lite kaffe och fortsätta med alla mail samt jobb som ska fixas.
Sen ska jag till härliga Ewah och fylla i min tattuering på fingret – och kanske göra någon liten till, he he he he . Kameran följer med! Men innan det: häng med Fang!
/ Hi babes! I just wanna start by apologize to you. This week I’ve been so, s bad at updating and it has felt like my blog hasn’t had the best content this week – Im just so uncreative and uninspired right now! But I always get this every year. It’s not easy to always be on top! But tomorrow Im back to normal with a lot of posts cause me and Linn are gonna take a lot of photos. But I will give you more posts today ofc :) but more funny posts tomorrow. But here are some unseen photos from summer!
Now Im gonna answer some more emails and then get some work done.
Later todayIm going to Ewah to fill in my finger tattoo and maybe do another one. But before that: hang out with Fang!
15:07 | December 15, 2014
BLUE / BLACK

SNEAK PEEK
Så var det Måndag igen! Regnet slår mot rutan meeeen vad gör deee när min mamma är och hälsar på? Ska bli så mysigt att träffa henne! Och moster såklart :)
Började dagen med frukost med André innan vi begav oss till OPFG och körde cirkelfysen och även lite thaiboxning med André efter. Jag känner mig helt jävla mör i kroppen!
Nu ska jag sminka mig och fixa mig för att möta upp mamma och moster!
Till kvällen blire middag på något mysigt ställe. Det suger att dom måste åka hem redan ikväll, men jag får iallafall träffa dom! Vad ska ni göra idag?
Jag tänker att jag ska ta med mig kameran idag med och få lite bilder. Vad tror ni?
MÅSTE bli bättre på att ta med mig den under dagarna – men jag måste vara ärlig att kreativiteten och fantasin tryter lite under vinterhalvåret. Men jag ska bli bättre!
/ So, it’s Monday again! The rain is pouring down buuuuut I don’t caaaare cause my mom is here! It’s gonna be so much fun to see her again! and my aunt ofc :)
I started this day with some breakfast with André before we went to OPFG and did some workout and also some thaiboxing. Im so sore in my body now!
Now Im gonna do my makeup and get ready for today. Tonight we are going for dinner to a cozy restaurant :) Im sad that they are only here for a day and won’t spend the night here – but Im happy that I got to see them! What are you guys up to today?
Im thinking about bringing my camera today. What do you think? I have to get better to take it with me during the days. But I have to be honest that my imagination and creativity is not at it’s best now during winter. But I have to get better!
21:44 | December 14, 2014
Musikhjälpen 2014







Musikhjälpen
Här kommer lite bilder från när jag i Uppsala och var med inne i glasburen med Musikhjälpen :) det var så himla kul! Fina fang var med mig och tog lite bilder behind the scenes. Fick äran att testa Håkan Hellströms jeansjacka som han bar på sin stora konsert i somras på Ullevi som ni kan se ovan. SÅ FETT!!!
Stort tack till Musikhjälpen också att jag fick komma och vara med. Det gör jag gärna om nästa år!
/ Here are some photos from when I was in Uppsala and in the glas cage with Musikhjälpen :)
it was so much fun! My beloved Fang went with me and took some behind the scenes. I also got the chance to try on Håkan Hellström’s jeansjacket that he wore for his big concert at Ullevi this summer. SO COOL!!!
A big thank you to Musikhjälpen for having me. I would love to do it again next year!
16:01 | December 14, 2014
The Kylie Jenner Effect



Shit, vilken kväll igår! Vi hade så jäkla kul! Men idag mår jag som en påse skit kan jag lova er… jisses alltså. Har sovit bort hela dagen, ätit pizza och kollat på Glee typ haha.
Har mått och mår så jäkla dåligt haha! Bakis of doom!
Jag ska dock röra mig från soffan alldeles straxt. Jag ska ta med André på lite mys ikväll :) vi har knappt setts denna vecka pga att han gjort en intensiv PT kurs på 1 vecka. Sjukt hur mycket grejer man måste lära sig! Så nu är det dags för oss att få lite egentid :) Vad vi ska göra får ni veta senare.
Men men, igår började vi kvällen hos mig iallfall. Vi gjorde egna drinkar, skrattade och pratade om livet. Sen stack vi vidare till Södra Teatern där Elsa och Sabri hade haffla! Sen Spy Bar till klockan fem på morgonen. Note to self: drick inte shots kvart i fem… haha
/ Damn, what a night last night! We had so much fun! Today I feel like crap hahaha…. I’ve slept all day, eaten pizza and watched some Glee haha.
I have felt and Im feeling so, so hungover. The hangover of doom!
Im soon gonna get gong tho cause Im taking André for some sunday fun. He has done a PT intensive course this week so we haven’t had much time together! But now we are gonna have some time together :) can’t wait!
Well, about last night: we started at my place, making drinks and talked about life. Then we went to Södra Teatern were Elsa and Sabri had a party! Then we went to Spy Bar and I got home around five in the morning. Note to self: don’t do shots ar 04.45 …haha