Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 18:37 | April 15, 2012

    Assymetrisk


    Skirt, H&M Trend 249 sek

    Hej Hej nya älskling! Har varit på jakt efter en sånhär kjol men den har aldrig funnits någonstanns, förens nu.
    Köpte en snygg topp till med som jag tänkte matcha den med.. Kanske blir att ha på sig de i helgen som kommer om vädret tillåter.

    Hello my new lover! I’ve been looking for a skirt like this but I haven’t found one, untill now.
    I bought a nice top to match it with.. I might wear that this weekend if the weather agree.

    19 kommentarer



    15:11 | April 15, 2012

    It was your heart on the line

    Todays/ Top Second hand/ Knit Second hand/Jeans Gina tricot/Shoes Weekday/ Sunnies H&M/Bag Zara/

    Min blogg ser lite halvknasig ut för tillfället ( t.ex de fula svarta kanterna runt bilderna) , men dom håller på att fixa så att det ska bli som vanligt snart :) Håll ut!
    Idag kom solen fram så efter att vi checkade ut från hotellet så satte vi oss på Söder och tog en kaffe i solen – mycket trevligt!
    Likaväl som gårdagen/gårkvällen var! Vi hade sjukt kul och bilder däifrån kommer :)

    My blog looks abit wierd at the moment ( for example the ugly black frames around the pictures) but they are working on it to make it look normal again :) stay tuned!
    The sun is shining today so we desided to grab a coffee after checking out from the hotel – Very nice!
    Just as last night was! I will tell you more about it later and give you some pictures aswell :)

    44 kommentarer



    19:23 | April 14, 2012

    Me & my friend

    19 kommentarer



    16:34 | April 14, 2012

    Randoms


    1. I almost looks like this today 2. Bag&shoes 3. babes 4. Filippa 5. Me and Caroline @ Levis

    Slänger in lite randombilder som jag inte visat för er :)
    Nu har vi kommit till Rica Hotel i Stockholm för en fullspäckad dag med drinkar, shopping, god mat och massa härliga brudar!
    Det kommer bli en fin lördag TROTS att jag åkte på något jävla virus. Feberfrossa, näsblod och ont i kroppen. Inte bra!

    Some random pictures that I haven’t shoed you :)
    We are at Rica Hotel in Stockholm for a day full of drinks, shopping, good food and wonderful girls!
    I think it’s going to be an awesome saturday EVEN thought that I’ve caught a virus. Fever, nosebleeds and pain in my body. Not good!

    17 kommentarer




    09:34 | April 14, 2012

    FAV


    Några utav mina senaste outfits :)
    Har ni någon favorit?

    Some of my latest outfits :)
    Got yourself a favorite?

    138 kommentarer