Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 14:38 | April 10, 2012

    This is the last time, cause you and I we were born to die.


    Fika med finfilippa idag, mycket behövligt! Dagens outfit kommer sen :)
    Linda kommer hit idag och ska bo hos mig över hela veckan. UNDERBART!

    Coffee with Filippa today, I need it! I’m going to give you todays outfit later :)
    Linda is coming today to stay at my place for the rest of the week. WONDERFUL!

    37 kommentarer



    11:56 | April 10, 2012

    Q/A

    Q/A

    Det blev ingen frågestund igår – Så då kör vi nu!
    Ni kan fråga på till klockan 17.00 :) Jag kommer sedan välja ut 20 stycken frågor som jag kommer svara på i ett inlägg som kommer upp i veckan♥ HIT ME!

    I didn’t have a queationpost yesterday – So I’ll have it now instead!

    You can aske me questions until 17.00 :) I’m going to pick out 20 questions that I’m going to answer in a post that will come up this week♥  HIT ME!

    194 kommentarer



    18:43 | April 9, 2012

    Fifth Ave.


    Förbaskat härlig färg! Det är en blandning av korall, rött och orange.. typ.
    Kommer vara attans fint när man blivit lite brun :)

    Such an amazing color! It’s a mix of corall, red and orange.. kind of.
    I thin it’s going to be awesome when I’m abit tanned :)

    34 kommentarer



    16:22 | April 9, 2012

    Baby, something’s on my mind I gotta say it.

    Todays/Waxed pants Gina Tricot/Shoes Asos.com/Blouse H&M/Bag Celine/Sunnies Karen Walker/Jacket H&M/Bracelet Romwe,inherited,kyssjohanna/

    Har Maja hos mig, vi dricker kaffe och lyssnar på Jens Lekman. Fantastiskt! Hade såklart en jacka över detta men det var inte roligt att ha med på bilderna. Kling for H&M skinnjackan fick det bli! Annars då? Idag är det att slappa till tusen. fint.

    Maja and I are drinking coffee and listening to Jens Lekman at my place. Fantastic! I had a jacket over this. Kling for H&M leatherjacket! Today then? Just chillin. very nice.

    38 kommentarer




    11:52 | April 9, 2012

    What’s the matter, take it easy buttercup?


    Denna låt strömmar ut genom mina högtalare medans jag springer runt här hemma och försöker få iordning på mig själv.
    Idag ska jag träffa min underbara Maja och det ska bli fint at träffa henne :) Dagens outfit ska ni få sen ♥ Tänkte även ha en frågestund lite senare idag. Vad tror ni om det?

    This song is streaming out from my speakers right now while I’m running around in my appartment trying to get myself ready for today.
    I’m going to meet up with Maja later and I’ve missed her so :) Im going to show you todays outfit later to♥ And I’m thinking about having a question-time later today. What do you think about that?

    33 kommentarer