Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 18:31 | April 5, 2012

    Feeling good


    Me on the beach today

    Det har varit en fantastik dag idag. Helt sjukt! Gick upp kl 03.00 inatt för att ta mig till Skavsta, sov max en timmapå flyget. Mötte upp de på surfakademin på flygplatsen i Biarritz och sen raka vägen till stranden för att surfa! Så nu är jag fan helt död – men de är bara att fräscha till sig för snart är de middag med gänget. Vet ni?! Jag lyckades komma upp och stå på brädan flera gånger idag och verkligen surfade på vågen. Stolt haha!

    It’s been an amazing day. So sick! I got up at 03.00 last night to get to Skavsta Airport, I slept for maximum 1 hour on the plane and met up with the guys at surfakademin at the airport in Biarritz to go straight to the beach to surf. So I’m pretty dead right now – but hey we are soon heading out for dinner so I better get myself ready. You know what?! I managed to stand on the board several times today and ride on the wave. Im proud haha!

    40 kommentarer



    14:43 | April 5, 2012

    Bags / Asos


    1. HERE 2. HERE 3. HERE 4. HERE 5. HERE

    ÅH ÅH ÅH!! Jag tror jag är kär i den blåa cluthen ( Nr 1 ) – Så fantastisk fin färg på den!
    Den är hemklickad nu! Visst är den fin? Gillade den ljusbeiga med de guldiga nitarna med. Det kanske blir en beställning där med!

    OH OH OH! I’m inlove with the blue cluth ( Nr 1 ) – Such an amazing color!
    I have order it! Isn’t it lovely? I like the lightbeige with the golden suds aswell. Maybe I’ll order it to!

    19 kommentarer



    09:35 | April 5, 2012

    Gold bracelets


    / Bracelet with charms inherited/ Rigid bracelet Romwe/ Bracelet with eye Kyssjohanna/

    Något som jag tycker är så attans snyggt är att blanda lättare armband tillsammans. Som ovan! En tunnare länk med små berlocker, ett stelt tunnare armband och sen yttligare en länk med ögat. Det tillför det där lilla extra men inte för mycket!

    Something that I think is very nice is to blend lighter braceletes together. Like on the picture! A thinner link with charms, a stiff bracelet and a link with an eye. It adds that little extra but not to much!

    20 kommentarer



    20:57 | April 4, 2012

    Q


    Jag är så nyfiken på vilka ni är! Kan ni inte berätta lite? T.ex vad heter du? Kille eller tjej? ålder? När började ni läsa min blogg och varför? Era intressen?
    PUSS

    I’m so curious about who you are! Can’t you tell me? For example, what’s your name? Are you a boy or a girl? age? When did you start reading my blog and why? Your interests?
    KISSES

    0 kommentarer




    18:39 | April 4, 2012

    A walk in the park


    Todays/Pants Bikbok/Knit Gina/Shirt Gina/Jaket Cubus/Sunnies Second hand/Bag Gina/Shoes Dr.Martens/

    Solig & underbar dag! Jag har fixat med en del ärenden så jag är glad. Nu har jag bara lite jobb och städ kvar. OPAAA! /
    Sunny&wonderful day! I’v done my errands and Im happy about that. I have some work left and to clean the appartment. OPAAA!

    48 kommentarer