Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 11:13 | March 29, 2012

    G/M


    Good Morning fellas

    Vaknade upp imorse efter en jobbig natt. Vände & vred på mig, svettades och bara var allmänt jobbig.
    Nu ska jag se till att hoppa in i duschen för att sedan möta upp Ingrid på stationen! Sen är de raka vägen till Gina Tricot för att förbereda lite inför ikväll :)

    I woke up this morning after a horrible night. Turning and twisting all night, sweating and it was just horrible.
    Now I’ll jump into the shower before I meet up with Ingrid at the station! Then it’s straight ahead to Gina Tricot to prepare for tonight :)

    15 kommentarer



    23:48 | March 28, 2012

    Gina Tricot fav


    From Ginatricot,

    Jag ser fram emot imorgon jättemycket!Det ska bli så roligt att träffa er :) Och precis som jag skrev – efter kl 18.00 öppnar Gina Tricot för ALLA som vill komma, vare sig ålder. Så jag hoppas vi ses på Gina Tricot i Linköping imorgon♥

    I’m looking forward until tomorrow very much! It’s going to be awesome to meet you :) and just as I said – after 18.00 it’s okey for EVERYONE to come, regardless of age. I hope to see you at Gina Tricot in Linköping tomorrow♥

    14 kommentarer



    15:34 | March 28, 2012

    Rock hard

    Todays/Jacket Melba/Jeans H&M/Shoes Zara/

    145 kommentarer



    10:58 | March 28, 2012


    ROCK HARD, STAY TRUE

    36 kommentarer




    20:16 | March 27, 2012

    This is not my thing


    Two pictures from Finest Awards

    Åh blir tokig! Jag HATAR att packa..HATAR! Jag undrar alltid ” Vadfan har jag tagit med mig?” eller “Åhnej! Nu skulle jag haft med mig den där som jag såklart glömde hemma..” när jag väl packat och kommit fram till min destination. Är det fler än mig som tänker så?!

    Oh I’m going nuts! I HATE to pack..HATE! I always wonder ” What the fuck did I brought with me?” or “Oh No! I should have brought that thing that I left home..” when I get to my destination. Are you like me?!

    31 kommentarer