Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 18:12 | March 21, 2012

    How to match it


    1. Asos.com 2.Asos.com 3. MUS ‘Rusty’ 4. Kurt Geiger, Henrykole.se 5. MUS ‘Pollution’ 6. MUS ‘Lynn’ 7. Urban Expessions 8. MUS ‘ Puma’

    Fick hem klänningen på bilden idag från Romwe. Har tänkt att matcha den ungefär som med sakerna brevid :) och med bruna ben &en stram knut i håret. Fasiken vad man vill ha sommar nu!

    I got this dress from Romwe today. I want to match it with the things above :) and with tanned legs and a tight (hair)bunn. I want summer!

    23 kommentarer



    15:07 | March 21, 2012

    Pink&Blue


    Hårmascara, KICKS 129 sek

    Namen titta! Jag har gått och skaffat mig blåa & rosa toppar! Fick ett ryck och köpte dessa två hårmascaror idag på stan och har nu lekt lite :)
    Känns förbannat bra och jag trivs i det som tusan. Ett tips om man inte vill färga/tona håret !

    Look! I have dip dyed hair in pink & blue! I just had to buy these two hairmascaras today and I’v mixed them :)
    It feels great and I love it. A good tips if you don’t want to dye your hair!

    148 kommentarer



    09:44 | March 21, 2012

    Trucker cap/Jeans

    Todays/Jeansjacket Levis/Jeans H&M/Shoes old/Cap Miami/

    Drar in till stan för ett möte och sen lite häng i solen :) hörs sen!

    I’m having a meeting  down town soon and then maybe spend some time in the sun :) talk to you later!

    49 kommentarer



    19:26 | March 20, 2012

    warm fuzzy feelings


    Summer 2011

    Har legat nerbäddad mest hela dagen så därför har bloggningen sugigt idag. Jag ska kurera mig, fira lite och sen sova.
    Imorgon blir en bättre dag med bra inlägg/bloggning♥

    I’ve been feeling sick all day and that’s why the blogging part hasn’t been good today. I need to stay in bed, celebrate a bit and then go to sleep.
    I promise you better blogging tomorrow with great posts♥

    45 kommentarer




    15:03 | March 20, 2012

    10 things

    Q/A

    10 ‘unimportant’ things you (may) not know about me

    – I saw Michael Jackson live at Ullevi -97 and I’m very, very proud of that.
    – I have extreme foot phobia! I can’t even touch any other’s feet..It’s impossible!
    – I’m actually a really good dancer and I started dancing HipHop and Streetdance at the age of 6.
    I ended up dancing for about 2 years ago, due to lack of time.
    – I have a really wide accent ( Östgötska) and alot of people are shocked that I don’t speak differently.
    – I have five tattos
    – I easily become restless and I need to have alot of things to do at the same time.
    –  My feelings for clothes and fashion started when I was little. I cut things apart, sewed on garments and always came to school in wierd things.
    – When I was about 13 year old I cut my long blonde hair off and dyed it black. I remember that I wanted to look like the girl in the band t.A.T.u ..haha.
    – I love sushi and If I had to choose ONE thing to eat for the rest of my life, It would be sushi.
    – I have a brother and a sister.

    Kan inte ni berätta en eller två konstiga/roligar/annorlunda/obetydliga saker om er ? :) Vore kul att läsa om!
    /Can’t you tell me something wierd/strange/funny/different thing about yourself? :) I woulde love to read it!

    98 kommentarer