Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 19:49 | March 16, 2012

    Green/Yellow


    Denna rackare fick följa med mig hem idag! Har kikat på den X antal gånger men alltid tyckt att den kostat för mycket för att vara så ‘annorlunda & speciell’ men nu kunde jag helt enkelt inte låta bli. Denna kommer även vara suveränt snygg i sommar med, till en vit,slapp klänning, bruna ben & ljusbeiga sandalklackar.. Mums!

    This little devil had to follow me home today! I’ve looked at it X couple of times but I always thought that it was to expensive to be that ‘different & special’ but I couldn’t resist it now. I think it will look good in the summer aswell with a loose white dress, tanned legs & beige high heeled sandals..Yummie!

    26 kommentarer



    16:31 | March 16, 2012

    Death and all his friends II


    Todays/Jacket H&M man/Jeans Serious Sally/Sunnies Second hand/Shoes Vivistyle/Bag Old/Gloves H&M/Knit Romwe/Tshirt Gina tricot/

    Ätit lunch på Riche med Chefen innan jag begav mig runtom stan för att fixa lite ärenden + lite shopping.
    Nu är jag hemma igen och ska snart se tillatt göra mig klart inför kvällen! Ikväll ska jag på Modettemiddag/fest vilket ska bli mycket trevligt :)

    I had lunch at Riche with the boss today before I ran around the town to fix some errands + some shopping.
    I’m home again now and I’m going to get myself ready for tonight, cause we are having Modettedinner/party tonight wich is going to be very fun :)

    29 kommentarer



    11:54 | March 16, 2012

    death and all his friends

    Details of today/Sunnies Second hand/Gloves H&M/knit Romwe/shoes vivistyle/Bag old/

    24 kommentarer



    19:29 | March 15, 2012

    Wednesday/Thursday


    Pictures from last night & this morning

    Har haft två helt underbara dagar! Fika i solen med härliga Maja och sen en kortis på stan där vi även mötte upp Sania.
    Nu har jag precis ramlat in genom dörren och ska nu bege mig mot Marcella :)

    I’ve had to wonderful days! Coffee in the sun with my lovley friend Maja and we had a peek at some shops down town before we met up with Sania.
    I just got home and I’m going  to Marcella soon :)

    25 kommentarer




    15:14 | March 15, 2012

    When things don’t stay the same

    38 kommentarer