Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 21:16 | March 9, 2012

    not OK

    Död, ledsen och frustrerad är väl vad jag är just nu.
    Blev bestulen på min systemkamer+nya objektiv påväg från Arlanda..
    Tur nog så har min pappa samma kamera som mig som jag får låna tills jag får en ny på försäkringen.
    samtidigt är det ett kaos innombords just nu.
    Ska sova nu så hörs vi imorgon.

    Im sad, upset and tired right now.
    I got robbed on my professional camera + my new lens on my way from Arlanda.. My dad has the same camara, so Im going to borrow his until I get  new one.
    I’m a total chaos inside also.
    Im going to bed now, talk to you tomorrow.

    25 kommentarer



    15:19 | March 9, 2012

    FAV


    Some of my latest outfits
    Got yourself a favorite?

    125 kommentarer



    10:19 | March 9, 2012

    take a walk on the wild side

    Sätter mig på flyget hem nu/ Im on my way home to Sweden now

    15 kommentarer



    21:21 | March 8, 2012

    don’t make me sad, don’t make me cry


    Packar väskan för att åka hem/ Packing my bag to go home

    35 kommentarer




    15:19 | March 8, 2012

    SUIT


    Last nights/Suit Lindex/Shoes Zara/Bag Beyond retro/Tshirt Acne/Cuffs Romwe/

    35 kommentarer