Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 14:33 | March 18, 2012

    FAV


    Några utav mina senaste outfits
    Har ni någon favorit?

    Some of my latest outfits
    Got yourself a favorite?

    137 kommentarer



    11:15 | March 18, 2012

    Anger & Frustration

    Blev av med min mobil igårkväll. Någon som snott den från min väska.. känns ju roligt..
    Känner mig smått hatisk mot männskligheten just nu. Så nu måste jag alltså inte bara fixa en ny systemkamera+objektiv..utan en ny telefon med.
    Jag är så jävla förbannad just nu. Förlåt..

    Someone took my phone last night. from my bag.. It feels so good, NOT….
    I feel somewhat hateful to mankind right now. So now I not only need a new camera + lens.. but a new phone.
    I’m so fucking pissed of right now. Sorry…

    40 kommentarer



    19:23 | March 17, 2012

    set me free


    Todays/Jacket H&M trend/Pants Bikbok/Shoes Zara/Knit H&M/Bag Kenneth Cole/

    Har umgåtts med min fina Kenza idag! Lunchat&fikat, snackat om livet och bara chillat! Nu är jag hemma och ska snart dra till henne för middag + utgång. PEPPADE TJEJER!

    I’v spent the day haning out with my lovley friend Kenza! We had lunch&coffe, talked about life and just hang out! I’m home now but I’m soon heding off to her for dinner + drinks. VERY NICE!

    32 kommentarer



    14:21 | March 17, 2012

    Carvela Kurt Geiger


    Kurt Geiger Carvela, HERE

    WOOP! Som jag skrev för ett tag sedan så ville jag ju hitta ett par nätta sandalklackar i en ljusare beige och några av er tipsade just om dessa – så dessa fick det bli! De är lite lätt ljusbeiga/ljusrosa och supersnygga! Fan nu vill jag bara ha sommar så att man kan springa omkring i dessa..

    WOOP! I wrote in a post some time ago that I wanted a pair of high heeled sandals in a bright beige color. Some of you told me about these shoes – so I had to order these shoes! They are bright beige/bright pink and amazing! Damn it.. I want it to be summer now so I can wear these shoes all the time..

    13 kommentarer




    09:31 | March 17, 2012

    stereo hearts

    /Earrings Topshop/Top H&M trend/

    Såhär såg man ut igår under Modettemiddagen :) Nertill hade jag ett par svarta jättevida byxor!
    Nu ska jag käka lite frukost och försöka bli människa igen. Hörs sen!PUSS!

    I looked like this yesterday during the Modettedinner :)I had black very wide pants on aswell!
    I’m going to eat some breakfast now and become a human again. Talk to you later!KISSES!

    50 kommentarer