Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 15:58 | March 23, 2012

    Wide Mint

    Todays/Tshirt Zara/Pants Zara/Jacket Gina Tricot/Sunnies h&m/Shoes Weekday/

    Vilket väder hörrni! och idag har jag lyckats att ‘ta mig ur sängen’ och känner mig en aning bättre.
    Är hemma och sitter invirad i en filt ute på balkongen med en kopp kaffe.. fint är det!

    What an amazing weather guys! I managed to ‘get out of bed’ today and I feel abit better now.
    I’m home and I’m sitting on my balcony sweeped into a blanket and a cup of coffe.. very nice!

    52 kommentarer



    10:24 | March 23, 2012

    Peace/Love

    Peace & Love ’11

    Nu är det bestämt och klart – Jag och Linda drar på Peace&Love festivalen även detta år! Det blir mitt fjärde år i rad och jag känner mig nästan som en sann festivalare haha. Peppen är helt otroligt stor inför detta!
    Ska någon utav er dit?

    Now it’s definite and clear – Linda and I are going to Peace & Love festival this year! It will be my fourth year in a row and I feel almost like a true festivalperson haha. We are so excited for this!
    Are any of you going to Peace&Love?

    49 kommentarer



    22:09 | March 22, 2012

    Styled by Angelica Blick


    Som vissa av er kanske hört eller läst så har jag (tillsammans med två andra fina bloggerskor) ett samarbete tillsammans med Din Sko :)
    Under April månad kommer mina val under namnet ‘ Styled by Angelica Blick’ finnas ute i butik i båda Sverige och Norge ! WIHU!
    Mer info osv kommer ni få när April månad kommer :)

    As some of you may have heard or read, I (along with two other fine bloggers), are having a  collaboration with Din Sko :)
    During the month of April , my choices of shoes will be presented under the name ‘Styled by Angelica Blick’  in stores in both Sweden and Norway! WIHU!
    I will give you more info in April :)

    40 kommentarer



    15:51 | March 22, 2012

    Gina Tricot/Grand Opening


    Jag hoppas ni vill vara med och tävla och jag vill hemskt gärna träffa er :)
    Tävligen avslutas Måndagen den 26:e Mars.
    Ps. Vinnaren av Gina shortsen kommer upp imorgon♥
    (OBS!På VIP-minglet måste man tyvärr vara 18 pga bubblet, resten utav eventet är de hellungt att vara under 18- Jag kommer finnas på plats under hela kvällen!)

    I hope that you can join me at this event cause I would love to meet you :)
    The competition ends on Monday 26th of March.
    Ps. I will pronounce the winner of the shorts tomorrow♥
    (You need to be 18 at the VIP-mingle, but it’s absolutley OK to be under 18 the rest of the evening at Gina Tricot- I will be there all evening!)

    67 kommentarer




    10:15 | March 22, 2012

    I don’t sleep well at all

    Har spytt hela morgonen och ligger nerbäddad i soffan hemma hos Mamma just nu. Skulle åkt hem till Stockholm idag men vet inte om min kropp orkar det.
    Jag är trött i kroppen och i själen och framför allt ledsen. Återkommer sen♥

    I’ve been throwing up all morning and now I’m tucked in the couch at my Mom’s place right now. I was supposed to go home to Stockholm today but I don’t know if my body is able to do that.
    I’m so tired in my body and soul and above all, upset. Talk to you later♥

    37 kommentarer