Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 21:14 | March 30, 2012

    P A P E R T H I N


    Todays/Vest Gina Tricot/Knit Carlings/Jeans Gina Tricot/Bag Gina Tricot/Sunnies Karen Walker/Shoes Second hand/

    41 kommentarer



    18:21 | March 30, 2012

    Greyish and white


    Yesterdays/Everything is from Gina Tricot except the shoes, they are from Zara/

    Jag har glömt att berätta att idag är det ingen vanlig dag, utan en utav mina bästa vänners födelsedag! Nämligen Emelis :)
    Jag firade henne imorse genom att sjunga en trudilutt i luren till henne, haha. Men imorgon så ska det firas ordentligt med tjejmiddag och grejer! Det se jag fram emot till tusen. Idag så ska jag se till att få det sista gjort inför ‘Styled by Angelica Blick’ med Din Sko – Trendspaningen ska in!
    Ikväll är ett besök hos min pappa inbokat! Fan vad jag saknat min familj! Jag har nog inte träffat dom på..två månader? Galet om du frågar mig.
    Funderar på om jag ska köra en frågestund framöver – är det något utav intresse?

    I forgot to tell you that today it is no ordinary day, cause one of my best friend has her birthday today!Namely Emeli :)
    I celebrated her this morning by singing Happy birthday to her, haha. We will celebrate her properly tomorrow with a girl dinner and stuff!  I’m looking forward to it. Today I’ll be sure to get the last things done for  ‘Styled by AngelicaBlick’ at Din Sko – trend survey!
    Tonight I’m going to visit my dad! Damn, I missed my family! I have not met them in.. two months? Crazy if you ask me.I’m thinking about having a questionpost here on my blog soon – Would you like that?

    26 kommentarer



    14:29 | March 30, 2012

    Gina Tricot Grand Opening


    Pictures from yesterday at Gina Tricot

    Det var en helt fantastisk kväll igår på Gina Tricot! Jag hade nog aldrig förväntat mig att så mycket människor skulle komma :) Helt fantastiskt!
    Det började med lite VIP-mingel och sen öppnades dörrarna för alla som ville komma. Jag vill bara tacka er alla som kom, jag hoppas ni hade lika roligt och trevligt som jag hade! Det var så himla roligt att träffa så mycket fina läsare :) Ni är underbara! Ni som tog bild med mig får mer än gärna skicka dom till angelicablick@live.se – Det är så himla roligt att få bilderna från er♥
    Butiken var så himla snygg och uppiffad och det kändes som en helt ny butik. Alla på Gina var så trevliga och det var ett fantastiskt event att få vara med på och delta i . Tack alla för en fantastisk kväll!

    It was a fantastic evening last night at Gina Tricot! I never expected that so many people would come :) It’s amazing!
    It started with some VIP mingle and then opened the doors for everyone who wanted to come. I just want to thank you all for coming, I hope you had as much fun as I had! It was so fun to see so much fine readers :) You are wonderful! Those of you who took photos with me, I would be more than happy if you could send them to angelicablick@live.se -It’s so fun to get pictures from you ♥
    The store was so nice and it felt like a brand new store. All on Gina was so nice and it was a fantastic event to be involved and participate in. Thanks everyone for a fantastic evening!

    22 kommentarer



    12:08 | March 30, 2012

    Tack för igår!


    Två bilder från igår på mig och några underbara läsare/ Two pictures of me and some wonderful readers yesterday

    Jag vill bara tacka Gina Tricot och för alla som kom igår! Det var sjukt roligt att få träffa er och prata med er :)
    Hoppas ni hade lika trevligt som jag! Mer bilder och lite mer om kvällen får ni sen♥

    I just want to thank Gina Tricot and everyone that was at the event yesterday! It was wonderful to meet you and talk to you :)
    I hope you had a great time, just like me! I will show you more pictures and give you more info about the evening later♥

    10 kommentarer




    16:03 | March 29, 2012

    Red & red

    Todays/Pants Bikbok/Knit Bikbok/Bag Gina Tricot/Jacket Cubus/Sunnies Rayban/

    Hektisk dag! Har varit förbi Gina med Ingrid och kollat på butiken :)SÅ HIMLA FINT har de blivit!
    Nu håller vi på att fixa oss inför kvällen – Ses på Gina tricot ikväll!

    A very busy day! I had a look at Gina with Ingrid today and IT’S SO AMAZING  what they have done with the store!
    We are getting ourselfs ready for tonight now – See you at Gina Tricot tonight!

    42 kommentarer