13:27 | March 26, 2012
Sneak Peek / My home


Three pictures from my crib
Såhär ser det ut just nu – det är dock inte färdigt!Men jag ville visa er en tjuvkik :)
Nu – luncha med Filippa! Dagens outfit kommer sen. LOVE
This is how my crib looks like right now – but it’s not finished! But I wanted to show you a peek :)
Now – have lunch with Filippa! I will show you todays outfit later. LOVE
11:36 | March 26, 2012
Vinnare – Gina Dip dyed shortsen

Vinnaren av shortsen blev en tösa vid namn Jennifer Persson! Jag har mailat dig nu – så kika på din mail och svara gärna så fort du kan :)
GRATTIS IGEN! Och ni som inte vann – det kommer fler gånger! Tack till alla som medverkade i tävlingen.
Ikväll kommer jag dra de 20 vinnarna som får komma och hänga/mingla på Gina Tricot’s Grand Opening i Linköping.
The winner of the shorts are Jennifer Persson! I have emailed you – so have a look and get back to me as soon as possible :)
CONGRATULATIONS AGAIN! And for you who didn’t win – there will be more contests!
I will announce the 20 winners of the tickets to Gina Tricot’s Grand Opening in Linköping tonight.
01:17 | March 26, 2012
Hey, we are going abroad

Det är förbannat skönt att veta att man ska flyga iväg över en vecka i sommar tillsamman med min bästa Linda :)
Vi bokade resan för ett tag sedan genom denna sida eftersom de är en vän till oss som har sidan och dessutom så har dom bästa priserna för att resa till Rhodos – så är det! Vi åker den 12 Juni och jag längtar som tusan att få komma iväg med min fina ♥
Deras FB-sida lottar även ut tre resor nu- förbanat gött! Om ni vill kan ni vara med och tävla om en resa HÄR!
It’s nice to know that me and my wonderful friend Linda have a week in Rhodos to look forward to :)
We booked it through this site cause a friend of ours owns the travelsite and they have the best prices aswell – that’s the truth! We are off on the 12th of June and I’m looking forward to it ♥
You can have the chance to win a trip to Rhodos if you want to HERE!
21:17 | March 25, 2012
Pink dip dyed
Körde bara på rosa toppar idag/ I had pink dip dyed hair today
Har spenderat några timmar med Yvonne och Marie, mina släktingar och strosat runt på IKEA :) Jag fick med mig en del som ska göra min lägenhet mer ‘complete’ .Nu ska jag dricka te och mysa ner mig framför tvn. Juste! glömde dra vinnaren av shortsen – de gör jag ikväll!
I’v spent some hours with Yvonne and Maria, my relatives at IKEA :) I bought some things that I need to ‘complete’ my appartment. Now, tea and tv. and hey, I didn’t tell you who won the shorts – I wil tell you tonight!
15:16 | March 25, 2012
Grill/Takterass








Pictures from Friday
I fredags så grillades det för fulla muggar hemma hos Majas kompis Ted, vilket var mycket trevligt! FANTASTISKT fin utsikt måste jag säga.
We had a barbeque at Majas friend Ted’s house and it was very nice! AMAZING view aswell.