Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 12:13 | March 25, 2012

    wake up

    Ska klä på mig och traska till 7Eleven för att köpa mig lite frukost och sen sätta mig på balkongen med en filt! Idag ska jag inte göra mycket för världen utan ta det lugnt, ta en liten tripp till IKEA och sen slappa lite mer.

    I’m going to ge dressed and go to 7Eleven to buy some breakfast and then sit on the balkony with a blanket! I’m not going to do much today, go to IKEA and then just chill even more.

    17 kommentarer



    19:48 | March 24, 2012

    Transparent


    Zara, 799 sek

    Kunde inte låta bli! Älskar dessa skor! Speciellt klacken eftersom den är genomskinlig. Helt underbart!
    Har fått dille på nätta sandalklackar och har redan hunnit införskaffa mig tre stycken den senaste månaden haha..

    I couldn’t resist! Love these shoes! Especially the heel cause it’s transparent. Wonderful!
    I have an obsession for high heel sandals and I’ve managed to buy three this month haha..

    32 kommentarer



    17:32 | March 24, 2012

    grey alley

    Todays/Pants Gina Tricot/Shoes FashionbyC/Tshirt Zara/Jacket Romwe/Bag Mango/ Bracelate Snö/Watch Friis&co/

    Simpelt och enkelt idag, men jag gillar kombon med byxorna och jackan :)
    Har spenderat dagen med Maja och ikväll blir det vin med Ingrid hemma hos mig innan vi ska möta upp Linn&Thomas för lite party!

    Simple and clean today, but I like the combo with the pants and jacket :)
    I’ve spent the day with Maja and tonight Ingrid and I having som wine at my place before we are going to meet up with Linn&Thomas for a party!

    31 kommentarer



    11:11 | March 24, 2012

    White top/Ribbed


    Några utav er har frågat om min vita topp som jag hade på mig under Modette-middagen :)
    Toppen kommer från H&M Trend och är ribbat – Finns dessutom i grått. Under hade jag en vit bandslös BH eftersom toppen
    är en aning genomskinlig ( inte mycket, men lite) .

    Some of you have asked me about my white top that I wore at the Modette-dinner :)
    The top is from H&M trend and it’s ribbedd – The top is available in grey also. I had a strapless bra under the top cause it’s slightly transparent ( not much, just a little).

    27 kommentarer




    19:12 | March 23, 2012

    In my livingroom


    Dress, ZARA

    ÅH denna tunika/klänning alltså! Den är så enkel och fräsh! Jag vet att jag kommer använda denna flitigt under sommaren – och jag kommer matcha den som ovan!

    OH this tunic/dress is amazing! So simple and clean! I’m going to use it alot this summer – and I will match it like this!

    46 kommentarer