Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 17:25 | March 11, 2012

    say Hello to my little friend


    Det suger att min kamera blev snodd (+ objektiv) men jag kommer få ut en ny på försäkringen som tur är nu när jag anmält stölden hos polisen.
    Något som dock är underbart är att jag, efter mycket om och men, blivit med ny laptop. Min förra höll på att bokstavligen talat falla isär! Alla skratta åt mig när jag visade vilken rishög jag jobbade ifrån. Men nu så! Jag köpte min från Siba under Julrean från märket Asus :) Jag gillar verkligen Asus! och min är underbar. Jag är mycket nöjd med denna!

    It sucks that my camera ( + my new lens) was stolen yesterday but I will get a new one from my insurence casue I’ve reported the theft at the police.
    Something that’s awesome thought is that I got a new laptop, and I bought it from Siba :) It’s an Asus and I have to say that I really like Asus! My laptop is wonderful. I’m very pleased with it!

    25 kommentarer



    13:51 | March 11, 2012

    In the studio

    Bilder från HongKong på Nellykontoret/Pictures from HongKong at Nelly’s office

    Det är tyvärr ingen sneakpeak på MIN kollektion i dessa bilder, men lite på vad som komma skall utav Nelly Trend.
    Jag har fått bekräftat att min kollektion kommer släppas i Maj :D wie! Jag längtar så mycket att jag spricker!

    This is not a sneakpeak of my collection, this is a sneakpeak from Nelly Trend.
    I’v had it confirmed that my collection will be released in May :D Wie! I can’t wait!

    27 kommentarer



    19:29 | March 10, 2012

    It’s like I told you

    Todays/Jacket Chicy/Jeans H&M/Bag Friis&co/Sunnies Karen Walker/Loafers

    46 kommentarer



    15:11 | March 10, 2012

    Metallic toe


    Snygga skor från Nelly.com – HÄR & HÄR (Direktlänkar)

    Fick kika på dessa skor i HongKong innan de släpptes på nätet.. Funderar starkt på att klicka hem båda de beiga och de i mint.
    Dom är attans så snygga!

    I saw these shoes in HongKong before they got to Nelly.. Im thinking about buying them in both beige and mint..
    They are so nice!

    24 kommentarer




    09:11 | March 10, 2012

    When life catch up on you

    Idag åker jag hem till Linköping  för att stanna där över helgen. Jag behöver det just nu – Vi hörs senare idag /
    I’m going home to Linköping over the weekend. I need it right now – Talk to you later today.

    21 kommentarer