Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 11:24 | March 5, 2012

    all black


    / Jumpsuit Serious Sally/Belt Seond hand/Shoes Sam Edelman/Gloves H&M/Jacket Cubus/ Bag kyssjohanna/

    Såhär såg jag ut för någon kväll sen! All black, and I like it!
    Jag har precis kommit till HongKong och ja..vad ska man säga? DEN HÄR STADEN ÄR HELT FANTASTISK! Ikväll ska vi ut på någon resturang och käka, alla vi brudar :) Mycket bilder kommer att tas!

    I looked like this some night ago! All black, and I like it!
    I just got to HongKong and yeah..what can I say? THIS CITY IS SO AMAZING! We are going out for dinner tonight at a resturant, meand the other girls :) I will take alot of pictures!

    44 kommentarer



    19:23 | March 4, 2012

    Details of today


    Details/Shoes Aldo/Bag Vivistyle/Sunnies Rayban/

    31 kommentarer



    16:12 | March 4, 2012

    My crib


    En liten tjuvkik på min lägenhet, den är dock ett ända stort kaos just nu, men det får jag ta hand om när jag kommit hem!/
    A sneakpeak on my appartment, but it’s still messy right now, but I’ll take care of it when I get home!

    42 kommentarer



    13:26 | March 4, 2012

    Cause I’m leaving, on a jetplane

    Todays/Pants Gina tricot/Knit Chicy/Fauxfur Chicy/Shoes Aldo/Sunnies Rayban/Bag vivistyle/

    WAH! Snart drar jag till HongKong :) Om ca 5 timmar så går mitt flyg! Kommer dö uttråkar-döden dock eftersom jag reser själv, först till Peking, sen ska jag vara i Peking i några timmar innan jag flyger vidare till HongKong. MEN det kommer bli så jäkla fett!
    Det kommer komma upp inlägg här under dagen som är tidsinställda!

    WAH! I’m soon heading to HongKong :) In about 5 hours! I’m going to be so bored during the flight cause I’m flying by myself, first to Beijing and then I’ll have to spend a couple of hours there and then take another flightto Hongkong. BUT it’s going to be awesome when I get there!
    Some posts will show up today that are timed.

    29 kommentarer




    20:54 | March 3, 2012

    3 Mars


    Pictures from today

    Stressig men rolig dag! Har hunnit intervjuva Ed Sheeran och gjort ett litet repotage för Nyheter24..
    och på tal om några hemlisar som jag inte berättat för er, hehe … Igår gick flyttlasset från Linköping till Stockholm för min del!
    Känns otroligt roligt och min lägenhet är FANTASTISK! Jag kommer vara i Linköping en hel del dock, men det är skönt att ha sin fasta punkt här nu.
    Annars så flyger jag till Hong Kong imorgon för ‘Final fitting’ med Nelly.com ..SÅ JÄVLA GALET!!

    A stressful but fun day! I’ve interviewed Ed Sheeran today and done a report for Nyheter24..
    And about some secrets that I haven’t told you yet.. Yesterday I moved from Linköping to Stockholm!
    It feels amazing and my apartment is FANTASTIC! I’m going to be alot in Linköping to, but it feels good to have my home here now.
    Otherwise, I’m flying to HongKong tomorrow for ‘Final fitting’ for my collection with Nelly.com..SO DAMN AWESOME!!

    43 kommentarer