21:18 | April 16, 2012
Din Sko / Live-chat with me

Imorgon, Tisdag (17/4) mellan kl 17.00 – 18.00 får alla som vill live-chatta med mig på DinSko’s facebook sida :) Vi kommer diskutera skor, mode-och stiltips och massa annat trevligt!
Facebooksidan hittar ni HÄR♥
I’m having a live-chat tomorrow, Tuesday ( 17/4) at 17.00-18.00 at DinSko’s facebook page for anyone who wants so chat with me :) We will discuss
shoes, fashion-and styletips and other fun things!
You can find the facebook page HERE♥
19:59 | April 16, 2012
She’s on fire






Todays/Jacka Cubus/Top Beyond retro/ Cap Beond retro/Leatherpants H&M/Boots nelly.com/
17:21 | April 16, 2012
Michael&Frisörerna

Jag och fina Carro :)
Såhär blev håret! En drastisk förändring – JAPP! Skulle tattuerat mig efter men tiden drog iväg lite så killen som hade tiden efter mig fick gå före mig, så jag ska tillbaka dit ikväll sen.
Men visst blev håret coolt? Fixade löshår härifrån som snälla Carro på Michael&Frisörerna fxade :) Det feta med det är att jag inte färgat mitt egna hår rött, så jag kan ta ur löshåret precis när jag vill ( är fäst med clipps) och få exakt samma frilla som jag hade innan. WOOP! Jag är iallafall sjukt nöjd!
Here is my hair! A drastic change – yep! Should have get tattoed after but time just passed by so quickly so the guy who had the time after med , had to go before me, so I have to go back there tonight maybe.
Isn’t my hair cool? I got extension from here that wonderful Carro at Michael & frisörerna helped me with :) The nicest thing of it is that I disn’t dyed my own hair red, so I can take out your extensions just as I want (is attached with clipps) and get the exact samehaircut I had before . WOOP! I’m so satisfied!
09:23 | April 16, 2012
Rom 505








Pictures from Room 505
Nu drar jag iväg för en liten makeover.. och jag är fan lite smårädd haha! Frisören och tattueraren står på schemat idag. Wah! /
I’m off for a little makeover.. I’m abit scared haha! I’m going to the hairdresser and to a tattoostudio today. Wah!
21:09 | April 15, 2012
Twisted bunn

Det var länge sen jag körde på denna frisyr – Men idag kändes det helt rätt! Det är supersnyggt om man matchar det rätt tycker jag :)
Och för er som vill testa på att göra likadant så kan ni trycka HÄR för att se en gammal video som jag gjort på frisyren ♥
Long time since I did this hairstyle – but today it felt absolutely right! It’s fabulous if you match it right I think :)
And for those who want to try to do the same hairdo, press HERE to watch an old video of me making it ♥