10:50 | February 23, 2012
Happy gal

Jag är så förbannat glad! Jag vann! WAH!Jag sitter på tåget och alla måste undra varför jag sitter och ler hela tiden, haha.
Jäklar vad glad jag är nu!! Fan vad ni är fantastiska ♥ Bilder från galan igår ska ni få, måste bara få dom från Vic!
I’m so damn happy righr now!I won! WAH! Im on the train home right now and everyone must wonder why Im sitting here smiling with my teeth all the time, haha. Damn, I’m so happy! You guys are fantastic♥ I willshow you pictures from yesterday later, I just have to get them from Vic first!
02:34 | February 23, 2012
Thank you – I love you!

Jag tog hem priset som “Årets Modeblogg” på Finest Awards ikväll och lyckan är fan TOTAL!
Mina fina vänner Andreas&Kenza tog även hem priset som “Från blogg till tv”!
Jävlar i havet vad jag älskar er! TACK till alla som röstat♥ Jag finner knappt ord!
I won “The best fashionblogger of the year” at Finest Awards tonight and I’m so happy right now!
My lovley friends Andreas&Kenza won”From blogger to Tv” aswell!
I love you so much! THANK YOU all who voted for me♥ I can’t describe how I feel!
18:38 | February 22, 2012
Michael&Frisörerna


Pictures from today at Michael&Frisörerna
Kolla så fint! Fan vad nöjd jag är! Fixade mitt hår och gjorde naglarna som sagt :) Har ju aldrig haft långa naglar innan, men Lukas gjorde dom enkla och naturliga. Jag har sagt de förr och jag säger de igen – Ett supertips på en bra frisörsalong om ni bor i Stockholm. Duktiga, bemötande och så himla gulliga! De bjuder på vin på fredagar med – woop! NU: Finest Awards.
Look how nice!I’m so satisfied! I got my hair done and nails done :) I’v never had long nails before so this is the first time, but Lukas did a great job and made them natural and clean. I’v said it before and I will say it again, If you want to go to a good hairdresser in Stockholm – go to Michael och frisörerna. They are professional, nice and sweet. And they offer wine on fridays to their customers – woop! NOW: Finest awards.
14:41 | February 22, 2012
Plum haze



Todays/Jacket Second Hand/Pants Gina Tricot/Shoes Aldo/Sunnies H&M/Top Alexander Wang/
Sitter på tåget till Stockholm! Ska först fixa mitt hår och mina naglar(!) på Michael&Frisörerna, innan jag beger mig mot Gina Tricots kontor för en fika
och lite snicksnack. Haha jag undrar hur det ska gå för mig att hålla naglarna i schack eftersom jag båda river och biter på mina naglar ( äckligt, jag vet – men jag kan inte låta bli ), men detta kanske är räddningen.
I’m on the train to Stockholm! I’m going to the hairderesser to fix my hair and then do my nails(!) at Michael&frisörerna, before I go to Gina Tricots office for some coffee and chat. Haha I wonder how this is going to work with my nails, cause I bite my nails ( Disgusting, I know.. But I jst can’t stop=, but this might help.