16:20 | June 16, 2012
FAV


Några utav mina senaste outfits :)
Har ni någon favorit?
Some of my latest outfits :)
Got yourself a favorite?
10:04 | June 16, 2012
I won’t let the sun go down





Last night/Top from H&M trend/Shoes fron H&M/Bag fron Gina/Skirt from American Apparel( It’s my friend Linn’s)/Watch from cocoo/
Vi hade jättrevligt igår trotts förlusten i fotbollen.. KOM IGEN NU GRABBAR! Efter matchen satt vi kvar och drack vin ett bra tag innan vi bestämde oss för att dra tillbaka till hotellet för att sova. Nu har vi vaknat och ska precis dra oss till Stranden! Idag ska vi vara på Windy beach just för att de är så attans skönt när de blåser lite, men imorgon ska vi nog försöka satsa på Lindos :) Ikväll ska vi käka på Wonder med.
We had a wonderful time yesterday despite the loss in football .. COME ON NOW GUYS! After the game we sat there and drank wine for quite a while before we decided to go back to the hotel to sleep. Now we have woken up and is about to go to the beach! Today we’ll be at the Windy beach just because it’s so nice when the wind blow a bit, but tomorrow, we’ll try to go for Lindos :) Tonight we eat at Wonder.
19:29 | June 15, 2012
Old town

Me and Linda at Vasilis yesterday
Nu har vi slappat klart här på hotellet och gjort oss iordning :) Nu ska vi dra till Sand och käka sushi innan vi beger oss mot en bar för att kolla fotbollen och dricka öl! Vi letade febrilt efter resturangen Wonder igår i Gamla stan men INGEN visste vart den låg… kan ni berätta mer exakt vart den ligger? vilken gata och så? Vi vill så gärna testa att käka där eftersom ni är många som sagt att det är bra mat där.
We have relaxed enough on the hotel now and just got ready for the evening :) Now we are going to sand and eat sushi before heading to a bar to watch football and drink beer! We searched feverishly for the restaurant Wonder yesterday in the old town but NO ONE knew where it was … can you tell me more exactly where it lies? the street and that? We’d really like to try to eat there because you are many who say that it is good food there.
17:08 | June 15, 2012
Sequins and starships




Last nights outfit/ Seqinstop from Second hand/Shoes from Topshop/Bag from Zara/Shorts from KNY/Watch from Michael Kors/
Förbannat mysigt igår! Vi traskade in till Gamla stan igår och hittade in på en bakgata som hade en supermysig resturang som var som i en Trädgård :) Vasilis tror jag den heter.. Så där hamnade vi innan de andra tjejerna kom dit och mötte upp oss! Skitgulliga och trevliga tjejer :) Var askul att träffa dom! Jag slog till på stort igår och beställde in en hel fisk typ..haha! Mättande som tusan, men väldigt gott.
Idag så köpte vi med oss en lättare frukost till stranden och la oss på våra uppbåsbara madrasser. Vi hamnade som tur var inte bland alla Greklands barn denna gång.. vilket vi gjorde igår..haha! Vi fick både grus, bollar och fötter i huvudet då haha!
Vi funderar på att dra till en mycket fin strand imorgon som heter Lindos, men den ligger ca 2 timmar härifrån så vi får se om vi orkar oss till att göra de..
10:16 | June 15, 2012
Kickstart my heart







Pictures from yesterday
Nu ska vi dra ner till stranden och har lite bråttom :) Gårkvällen var supertrevlig! Berättar mer om det sen :)
We are going to the beach now an weare in a hurry :) Last night was nice! Tell you more about it later :)