Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 10:04 | June 11, 2012

    Boots


    New Boots, D.N.A

    Här är mina nya pjucks som jag pratade om igår :) Attans så snygga! Det var 70% rea på dom så jag fick betala 360 kr istället för 1199 kr .. KAP ELLER VAD?! Nu är jag på min tredje plåtning :) JÄKLAR vad nervös jag är idag.. just idag. Men det är så himla, himla roligt! Kameran fick följa med i högsta hugg även idag. Så behind the scenes bilder kommer idag!

    Here are my new shoes that I talked about yesterday :) So beautiful! It was 70% sale on them so I had to pay 360 SEK instead of 1199 SEK.. BARGAIN OR WHAT?! Now Im at my third photo shoot :) SO nervous today .. very. But it’s  so much fun! I brought  my camera with me to come along at the shoot today. So I’ll give you some behind the scenes images today!

    26 kommentarer



    21:53 | June 10, 2012

    Forest II


    Todays outfit/Top, Zara/Skirt, Gina Tricot/Shoes, Ash/Bag, Gina Tricot/

    ÅH!! Har tagit mig 40 år att lägga upp dessa bilder så nu mår jag så jävla illa ( är sjukt åksjuk och åker snabbtåg just nu.. ingen bra kombo).. När jag kommer hem måste jag däcka i sängen direkt! Vi hörs imorgon♥

    OH!! It’s taken me like 40 years to upload these pictures..so now I feel sick ( I’m on a fast train and I very ‘carsick’ or trainsick.. not a good combo).. I need to go to bed when I come home also! I talk to you more tomorrow♥

    47 kommentarer



    17:18 | June 10, 2012

    Forest

    If you can’t listen, press HERE
    Todays details/Skirt + Bag, Gina Tricot/ Sunnies, Lindex/

    Har yrat runt på stan och letat skor! Hittade tillslut ett par skitsnygga boots som ni ska få se sen. Dom kommer få hänga med till P&L!
    Vi har precis varit och fikat lite hos min gammelmormor och kom precis hem innanför dörren.
    Nu ska jag packa ihop min väska och sen dra ut för att fota lite! Hela dagens outfit ska ni få sen :) Detta är bara en sneak peek.
    Sen sätter jag mig på tåget hem till Stockholm igen .. Vi hörs mer när jag sitter på tåget! Så länge får ni en förbaskat bra låt att lyssna på ovanför..

    Have runned around town and looked for shoes! Finally I found a couple of stylish boots that you will see later. They’ll get to hang with me of to P&L! We have just been at my great-grandmothers place and had some coffee and we just got back inside the door. Now I need to pack my bag and then go out to take some pictures! The whole outfit will you get then :) This is just a sneak peek. Then I’m heading off to the train back to Stockholm again .. Talk to you more when I’m sitting on the train! Until then – here is a good song (above) ..

    36 kommentarer



    12:38 | June 10, 2012

    Wanties


    1. Estradeur, Nelly 2. Topshop 3. Mui Mui 4. Jeffrey Campbell 5. Asos 6. Marni 7. Michael Kors 8. Zara 9.Paul&Joe sister 10. Mui Mui 11. Stine Goya 12. Topshop 13. Topshop 14. Whyred

    Dessa saker får mer än GÄRNA landa i min garderob! Mycket fina saker.
    Idag så ska jag göra lite ärenden på stan innan jag ska bege mig till min gammelmormor för att hälsa på :) Jag ska se till att ta Dagens outfit till er med!
    Nu måste jag äta frukost ( JAPP! frukost vid ETT.. haha ) .. Det blev att sova ut ordentligt idag!

    I wouldn’t mind having these things moving into my wardrobe! Alot of nice things.
    I’m going to do some errands today and then go to my grandma’s house :) I will take todays outfi aswell for you!
    I have to eat breakfast now ( YES! I know.. the times is 13.00 haha).. I wanted to sleep for a long time today!

    24 kommentarer




    20:39 | June 9, 2012

    My Dad


    My dad today,

    Jag var tvungen att fota min pappa idag eftersom jag tyckte han hade en riktigt schysst outfit på sig. Gillar den avklippta skjortan till tishan och frillan!
    Klockan är ju förbannat snygg med!
    På tal om annat – Nu har vi precis kommit till Gustav och ska precis börja fixa med sushin! Jag älskar att göra egen sushi, det tar sin lilla tid.. men det är sjukt kul om man är ett gäng som vi är ikväll! Det blir lugna puckar för mig ikväll, eftersom vi gick ut igår. De andra dricker vin, men jag håller mig till Red Bull endast..haha. Så jag får bli chaufför för kvällen eftersom vi är ute på landet! Hoppas ni med får en finfin kväll :)
    PS. Skulle ha tagit kvällens outfit, men de SPÖREGNAR ute :( ..

    I had to take photos of my dad today because I thought he had a really nice outfit on. Like the cut shirt, the tshirt and his hairdo!
    The watch is damn good looking too!
    Speaking of other things – We have just come to Gustav and is about to begin to fix with our sushi! I love to make our own sushi, it takes a little time .. but it is so fun if you are a bunch of people, that we are tonight! It will take it easy tonight, because we went out yesterday. The others drink wine, but I stick to Red Bull only .. haha. So I’ll  be the driver for the evening because we’re out in the country! Hope you to get a very nice evening :)
    PS. Would have taken tonight’s outfit, but it’s POURING outside : (..

    57 kommentarer