Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 14:54 | June 2, 2012

    Purple rain

    Todays outfit/Dark purple jeans, Dr Denim/Sweater, Weekday/Shoes, Topshop/Bag, Gina Tricot/Leatherjacket, Kling for H&M/Watch, Cocoo/

    Det bara regnar och regnar ( JAA, jag ska sluta klaga på vädret snart..haha ) MEN.. Jag såg på Aftonbladet nyss att det är den kallaste Junimånaden på 21 år och att det är kallare nu än vad det var på JULAFTON!! Förstår ni? Kallare än i December! Hur sjukt är inte det? Är inte sugen på att göra ett jota.. Vill bara ligga hemma och lapa av tusen avsnitt av Family Guy och äta chips typ, haha. Skulle ha dragit på lite partaj idag men jag tror att jag ska ta det lugnt nu efter Cannes och allt med. Äta någon god mat och bara ta det allmänt lungt!

    It just rains and rains (YES, I’ll stop complaining about the weather soon .. haha) BUT .. I looked at Aftonbladet and they said that it is the coldest month of June in 21 years and it’s colder now than it was on CHRISTMAS EVE! Do you understand? Colder than in December! How sick is that? I don’t want to do anything today .. Just want to be at home and bask in a thousand episodes of Family Guy and eating chips, haha. I was supposed to go to a little party today, but I think I’ll take it easy now after Cannes and everything also. Eat some good food and just take it generally easy!

    26 kommentarer



    09:59 | June 2, 2012

    Beauty favs


    My Beauty favs

    Ovan kan ni se mina Skönhetsfavoriter just nu :) Jag använder dessa produkter varje dag. Kan dock byta parfym lite titt som tätt, men Clean är fortfarande min absoluta favorit. Kan inte ni tipsa om lite produkter som ni gillar? Det vore jättekul!
    Nu ska jag möta upp Maja för att gå på Acneutförsäljning.. Hoppas man hinner få tag i något! Vore väldigt trevligt.
    Annars då? Lika kasst väder idag som igår. Om inte värre. Men jag ska se till att ta en outfitbild idag ändå!

    Above you can see my Beauty Favorites at the moment :) I use these products every day. May change the perfume sometimes, but Clean is still my absolute favorite. Can’t you tell me about some products that you like? It would be great! Now I’ll meet up with Maja to go on Acne sale .. Hope I have time to get hold of something! It would be very nice. What else? Equally lousy weather today as yesterday. If not worse. But I’ll be sure to take an outfit picture today anyway!

    27 kommentarer



    22:52 | June 1, 2012

    I saw her wearing lace from top to toe


    Pictures from Cannes

    Lugna, fantastiska Fredag. Eller – Den har varit hektisk fram tills nu! Denna Fredag spenderas med film, god mat och mjukisbrallorna. HELT FANTASTISKT! Imorgon blir det lite mer fart på dagen, men det gillar jag. Hoppas inte att vädret suger imorgon.. Vilket det antagligen kommer göra.
    Jag hoppas ni får en fin Fredag så hörs vi mer imorgon med outfits och annat skoj ♥ Ni är fantastiska!

    Calm, fantastic Friday. Or – It has been busy until now! This Friday is spent with film, good food and soft pants. ABSOLUTELY FANTASTIC! Tomorrow it will be a little more things to do on the day, but I like that. Hope that the weather don’t sucks tomorrow .. Which it probably will do. I hope you’ll get a nice Friday!I’ll speak to you more tomorrow with outfits and other fun stuff ♥ You are amazing!

    33 kommentarer



    18:58 | June 1, 2012

    Shoe Bonanza


    1. Nike 2. Pierre Hardy 3. Acne 4. Nelly shoes 5. Topshop 6. Christian Louboutin 7. Asos 8. Asos 9. Zara 10. Scorett 11. Acne 12.Zara 13. Topshop 14. Stella McCartney 15. Jeffrey Campbell 16. Din Sko 17. Topshop 18. Isabel Marant

    SKOBONANZA! Jag har kikat runt och hittat lite godingar som jag gillar :) Vilka gillar ni bäst? /
    SHOEBONANZA! I’ve looked around and found some wonderful shoes that I like :) Wich ones do you like the most?

    51 kommentarer




    13:09 | June 1, 2012

    Rainy Friday


    Regnet öser ner och jag har ännu inte lämnat sängen. Jag blir nästintill deprimerad av att vakna upp den 1 Juni av att det är 7 grader och spöregn..Jag känner mest för att dra täcket över huvudet och sova bort denna fredag. Jag har suttit och bläddrat igenom lite bilder i mitt arkiv från förra Juni. Då var det varmt, jag var brun .. man kunde bada. Nu är det totalt mörker, folk går i täckjackor och långbrallor, nästintill genomskinliga.
    Det är som i dessa stunder som jag frågar mig ‘ Varför bor jag i Sverige?’ … Skulle helst av allt vilja fly till ett land som är varmt året runt, med tropiska regnskogar och vackra vyer. Vem vet.. jag är ju en impulsiv människa. Snart kanske jag sitter på en sandstrand som jag så snart ska kalla mitt hem, med brunbrända ben och saltvattenlockar.

    The rain is pouring down and I have not yet left the bed. I am almost depressed to wake up June 1 that it is 7 degrees and pouring rain .. I just want to pull my covers over my head and sleep off this Friday. I’ve sat and looked through some pictures in my archives from last June. It was hot, I was brown .. you could swim. Now it’s total darkness, people go in quilted jackets and long pants, almost translucent. It’s at times like this I ask myself ‘Why do I live in Sweden?’ … I would most of all like to escape to a country that is warm all year round, with tropical rain forests and beautiful scenery. Who knows .. I’m an impulsive person. Soon, maybe I’m sitting on a sandy beach that I so soon shall call my home, with tanned legs and saltwatecurls in my hair.

    24 kommentarer