Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 19:49 | June 5, 2012

    That’s not my name

    Nu drar jag in till stan för en öl med ett par vänner :) Nästan alla är ju lediga imorgon! Måste skynda mig nu!

    I’m off into town for a beer with some friends :) Almost everyone is free from work tomorrow! I need to hurry now!

    43 kommentarer



    14:58 | June 5, 2012

    EB

    Behind the Scene

    Här kommer tre bilder som är tagna idag när jag plåtades för tidningen :) Ska bli spännande att se resultatet!
    Härligt och riktigt bra folk att jobba med , så det känns asbra hitills. Nu har jag precis kommit hem och packat ihop min tvätt.. Ett stort lass kan jag lova er. Det är som att bestiga Mount Everest ungefär.. haha! Någon som kanske har lust att komma hit och hjälpa mig? Jag bjuder på kaffe haha!
    Men men, jag ska snart bege mig in till kontoret för möte med chefen innan jag ska möta upp lite vänner ikväll!  Nu spöregnar de igen men de ser ut som att de kommer spricka upp snart. Det hoppas jag på! Jag är sugen på att grilla och dricka vin på någon uteservering. Men det är alldeles för kallt för de än..

    Here are three pictures taken today when I was at the photoshoot for the magazine :)It will be interesting to see the result! Wonderful and really good people to work with, so it feels good so far. Now I have just returned home and packed my laundry .. A heavy load, I can promise you. It’s like climbing Mount Everest .. haha! Someone who might want to come over here and help me? I offer coffee haha! Oh well, I’ll soon go to the office for meeting with my boss before I meet up with some friends tonight! Now it’s pouring outside but t looks like it will break up soon. I hope! I am eager to barbeque and drink wine on a terrace. But it’s too cold right now ..

    25 kommentarer



    10:03 | June 5, 2012

    Ray Ban Aviator

    New RayBan,

    Kolla vilka finisar! Nya Raybans införskaffade :) i Aviator-modellen med.
    Nu sitter jag och inväntar taxin som ska ta mig till plåtningen! Ska bli såå spännande! Jag kommer ta med mig min systemkamera som jag kommer fota lite med under tiden så ni kan få lite Behind the scene bilder iallafall.
    Och ni – Hur UNDERBART är de inte att solen lyser idag? Jag kommer spendera hela dagen inohus typ , men jag är glad för solen ändååååå!

    A pair of new Ray Bans :) In aviator-model also.
    I’m waiting for the taxi to come and pick me up for todays photoshoot! I’m so excited! I’ll bring my camera with me so I can take Behind the Scenes pictures for you! And hey guys – The sun is shining todaaaay! How wonderful is that? I’m going to spend the day inside but I’m soo haaappyy anyway!

    24 kommentarer



    20:04 | June 4, 2012

    “Behind the scene”


    En liten sneak på vad vi fotade idag. Mer än såhär får jag inte visa just nu :) Men det kommer!
    Vad händer ikväll då? Jag hade planerat att äta middag med Marcella men damen är alldeles för död för att ta sig hit och jag är alldeles för död för att ta mig ut dit. Så jag får se vad jag styr med ikväll! Hatar att inte ha något planerat, eftersom jag blir så lätt rastlös .. Har ni några tips vad man kan göra när man blir så? Hit me!

    A little sneak at what we shot today. I can’t show you more than this, right now :) But I will! What is happening tonight then? I had planned to have dinner with Marcella but the lady is too dead to get here and I’m too dead to get out there. So I’ll see what I will do tonight! I hate not having anything planned, because I get so easily restless .. Any suggestions what to do when you get like that? Hit me!

    38 kommentarer




    17:37 | June 4, 2012

    Lazy days

    Todays outfit/Jeans, Cubus (old) / Shoes, Zara/ Tshirt, H&M man (old) /Watch, Cocoo/Bag, Gina Tricot/

    Slapparoutfit idag! Men något jag gillar skarpt är när jeansen är raka i benen och lite oversize, så att man kan vika upp dem sådär slappt tillsammans med ett par schyssta heels. Tummen upp! Brukar vilja ha kanten avklippt med lite trådar hängandes, men idag fick det bli upprullat. Lika snyggt det med.
    Jag och Maja har plåtat hela dagen och vi kommer fortsätta med de nu med. Detta ska bli spännande!
    Ni ska få lite “Behind the scene” bilder sen ..

    Ps. Imorgon kommer jag VÄGRA långbrallor från och med nu. Så är det bara!

    Chilloutfit today! But something I like a lot is when the jeans have straight legs and a bit oversized, so that you can fold them up along with a pair of nice heels. Thumbs up! I do like to have the edge cut with little threads hanging, but today I rolled them up. Equally nice too. Me and Maja have photographed all day and we will continue with that now. This will be exciting! I’ll give you a some “Behind the scene” pictures later ..

    PS. From tomorrow, I will REFUSE to wear long pants again. That’s it!

    31 kommentarer