Det förekommer cookies på angelicablick.se. Genom att fortsätta läsa på angelicablick.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

  • Categories
  • ABOUT
  • Archive
  • 20:34 | June 12, 2012

    sand

    Tonights outfit/Skirt from Conscious collcetion by H&M/Boots from Scorett/Sunnies from Second hand/Top from Gina Tricot/Belt and bag from Kyssjohanna.se/

    Nu har vi varit och avnjutit en sjukt god middag på Jack’s ! Vi åt kycklingspett med tsatziki  och svärdfisk. Sen delade vi på en tallrik med Krokodil..
    KROKODIL! Sjukt gott men med en smak som inte är likt något annat. Jag älskar att testa nya saker! Vi ska precis bege oss mot en vän som är här för att hälsa och kanske ta en öl eller två :) JAG ÄLSKAR VÄRMEN!

    Now we’ve been and enjoyed a crazy good dinner at Jack’s! We ate chicken skewers with tsatziki and swordfish. Then we shared a platter of crocodile .. CROCODILE! Sick.. but with an amazing taste  and a taste which is not similar to any other. I love to try new things! We will just go and meet up a friend who is here to say hello and maybe have a beer or two :) I LOVE THE HEAT HERE!

    68 kommentarer



    16:43 | June 12, 2012

    Hello Rhodes!


    At the beach today

    Äntligen här! Det är fantastiskt må jag säga! Vi har legat på stranden och ätit jordgubbar och annanas.
    Nu är vi tillbaka på hotellet och ska precis fixa oss för att sedan dra och käka något :) Min mage skriiiiker efter mat haha. Jag ska ta kvällens outfit idag med som kommer komma upp sen! Efter maten tänkte vi köpa med oss lite drinkmixar och sitta på balkongen inna vi går ut och kikar vad Rhodos gator har för mysigt att erbjuda. Puss på er ni fantastiska människor!

    Finally here! It’s amazing I must say! We have been on the beach and eating strawberries and pineapple. Now we are back on the hotel and will just get ourselfs ready for tonight  and then eat something :) My stomach is yelling for food haha. I will take tonight’s outfit aswell that will appear later! After the dinner we thought we’d buy us a little drink mixes and sit on the balcony and then we’ll go out and see what Rhodes streets have for some cozy things to offer. Hugs to you ,you are great!

    39 kommentarer



    10:04 | June 12, 2012

    Twisted back

    Sneak peek /Top, Chicy/Dress, h&m/

    Här är en liten tjuvkik på vad jag fotade själv igår med Maja. Gillar ryggen på toppen som tusan!
    Nu sitter vi antingen på flyget eller har precis landat ( om allt gått som de ska!)

    Here is a sneak peek on what Maja and I photographed yesterday. I like the back as hell!
    We are now sitting on the plane or we just arrived in Rhodes ( If everything wen well! ).

    54 kommentarer



    22:57 | June 11, 2012

    It’s all I ever wanted

    Todays outfit/ Dress from Zara/Boots from D.N.A/ Bag from Kyssjohanna.se/Sunnies from Second hand/Belt from Kyssjohanna.se/

    WAH stressad dag! Därför har jag inte hunnit uppdatera förens nu. Nu måste jag se till att packa klart och städa lägenheten! Vetifan om jag ska gå och lägga mig eftersom jag ska åka vid tjugo över tre inatt till T-centralen.. Vi flyger tidigt på morgonen så det är därför vi ska vara där så tidigt :)
    Imorgon kommer de komma upp ett inställt inlägg på morgonen innan jag kan uppdatera!

    WAH a very stressful day! I haven’t had time to update before now. I need to pack the rest of my bag now and clean the appartment! I don’t know If I’m going to go to bed tonight.. Cause I’m going to the centralstation at 03.40 tonight.. We fly earli in the morning so thats why :)
    I will have a timed post for you tomorrow morning before I can update !

    29 kommentarer




    15:20 | June 11, 2012

    In the magazine

    Behind the scenes from today

    Nu har jag precis landat hemma efter en hel dag med fotografering :) Jag kan avslöja att det är för Veckorevyn, men tyvärr inte mer än så. Jag väntar spänt på resultatet!
    Nu ska jag fortsätta att fota och dagens outfit ska ni få med. Sen måste jag springa förbi kontoret för möte och skriva ut våra flygbiljetter tills imorgon! WAH!! Klockan 04.30 åker jag härifrån till Skavsta för att dra till Rhodos tillsammans med min fina böna Linda♥ Så från och med imorgon så kommer ni få massa härlig uppdatering från Rhodos!! Ska bli så skönt att få koppla av, sola&bada, dricka drinkar och umgås med bästa.
    Fantastiskt!

    Now I have just got home after a full day of photoshoot :) I can reveal that it is for VeckoRevyn Magazine , but unfortunately I can’t tell you more than that. I anxiously await the results! Now I’ll continue to shoot for another thing and also todays outfit , you shall get it later. Then I need to run past the office for meetings and print our tickets until tomorrow! WAH! At 4:30 I go from here to Skavsta to go to Rhodes with my fine friend Linda ♥ So, from tomorrow you will get lots of lovely update from Rhodes! It will be so nice to relax, sunbathe and swim, drink cocktails and socialize with my best Linda. Fantastic!

    33 kommentarer