20:14 | June 7, 2012
wearing my jeans skirt




Todays outfit/Skirt, Gina Tricot/Shirt, Gina Tricot/Shoes, Old/Bag, Apriqot/Watch, Michael Kors/Sunnies, RayBan/
Nu drar jag till Marcella för middag och mys :) Helt underbart! Imorgon kommer jag dra till Linköping – Det fick bli så! Vill mer än gärna till GBG och fira Andreas, men ibland tänker inte jag längre än till näsan .. min moster i sthlm så jag har ingenstanns att sova haha. Så det får bli Linkan!Får fira honom som tusan senare och dra med mig ett helt gäng med vänner till GBG istället :) Eller när min moster kommit hem!
Fasiken finisar – Nu drar jag till värmen om bara 4 och ½ dar! Åh vad jag längtar!
Now I’m off to Marcella for dinner and talk :) Absolutely wonderful! Tomorrow I will go to Linkoping – it had to be so! I want to GBG and celebrate Andreas, but sometimes I’m not thinking further than my nose .. my aunt is in sthlm so I have no where to sleep haha. So it may be Linkan, may celebrate him as hell later and take with me a whole bunch of friends to GBG instead :) Or when my aunt come home! Oh sweeties – I’m going to the warmth in only 4 and ½ days! Oh how I yearn!
17:08 | June 7, 2012
This is what I call shoelove



1. Can’t remember the shoebrand 2. Random shoes 3. Acne shoes
Dessa skor fanns med på plåtningen idag.. MUMS SÄGER JAG BARA! Håller ni inte med? Rådiggar Acne-skorna på sista bilden..
Förövrigt så är jag dödstrött just nu. Skulle kunna gå och lägga mig nu och sova tills imorgon, jag lovar er. Men det ska jag inte! Jag ska packa och lite.
Försöka få i mig något att äta med!
Gårdagen var askul! Vi var på Gröna Lund och götta oss, åkte karuseller och åt god mat! Fantastisk väder hade vi med. Åhh nu fick jag mersmak på nöjesparker och vill åka till Liseberg!! Det är ju så förbannat roligt! Kanke blir att planera en tripp dit nu i sommar..
Och påtal om plåtningen så gick det bra idag och det var roligt! Nu väntar jag spänt på resultatet som dock kommer komma ut i höst.. så det är ju ett bra tag kvar. Men vad är de man brukar säga ? Den som väntar på något gott…
PS. Har fått mail osv om jag har Instagram. och NEJ, det har jag INTE. Så alla användare är fejk som utger sig för att vara jag ..
These shoes were on the shoot today .. YUMMIE! Do you agree? I dig the Acne-shoes on the last picture .. otherwise then, I’m dead tired right now. Could go to bed now and sleep until tomorrow, I promise you. But I will not! I will pack my bag and so on. Trying to get me something to eat also! Yesterday was so much fun! We were at the Gröna Lund and had fun, rode rides and ate good food! Fantastic weather, we had to. Oh now I got a taste for amusement parks and want to go to Liseberg! It’s so damn funny! I should maybe plan a trip there this summer .. And yeah, about the shoot- it went well today and it was fun! Now I’m eagerly awaiting the results but it will come out this fall .. so that’s a long time. But what are they saying ? The one who waits for something good …
PS. Has received mails etc if I have Instagram. and NO, I DO NOT. So everybody who goes by the name Angelica Blick and so on – is FAKE.
10:14 | June 7, 2012
Gröna Lund









Pictures from yesterday
Uppe med tuppen idag och måste springa ner till Taxin som står och väntar nedanför nu! Ska plåtas för en annan tidning idag med :) Skitroligt!
HATAR att jag inte hinner skriva mer – men när jag kommer hem! Då ska jag berätta om igår och om idag♥
I got up earli today and I have to run down to the taxi now! I’m doing a photoshoot for another magazine today :) So fun!
I HATE that I haven’t told you more about yesterday and today, but I will do it when I get home today♥
21:18 | June 6, 2012
Just like a feather




Todays outfit/Dress, H&M/Jacket, Weekday Second hand/Shoes, Weekday/Sunnies, RayBan/Bag, Kyssjohanna.se/
Åh vilken fantastisk dag!! Berättar mer om det sen för nu måste jag verkligen ÄTA! Min mage är helt körd.. vetifan vad jag gjort! Helt uppblåst och värker som tusan. Sorry för dplig uppis idag, men vi har som sagt varit på Gröna Lund hela dagen :)
Oh what a fantastic day!! I will tell you more about it later, cause I really need to EAT right now! My stomach is hurting right now.. I don’t know what it is! It’s bloated and I have pain in it. Sorry for bad update today but we have spent the whole day at Grön Lund as I said :)
11:50 | June 6, 2012
Random details






Details from May 2012
Vi hade mycket trevligt igår med härliga folk och rockbar :) Det var sjukt kul! Allting var typ stängt igår, så vi hamnade som sagt på en rockbar där dom sjöng kareoke till hårdrock vilket var väldigt intressant att titta på! Skoj hade vi som tusan iallafall. Nu har jag vaknat till liv här hemma, efter att en viss Malin ringer och bara “Vadå? visste inte du att vi skulle komma idag?” haha partypooper.. Så idag blir det Gröna Lund! Jag har faktist aldrig varit på Gröna Lund ( sämst är jag! jag vet haha ).. Men när jag var liten och mamma frågade “Gröna Lund eller Liseberg?” så valde jag alltid Liseberg.
Men idag blir det första gången!
We had much fun yesterday with lovely people and rock bar :) It was fun! Everything was like, closed yesterday, so we ended up, as I said on a rock bar where they sang karaoke to heavy metal which was very interesting to watch! We had fun as hell anyway. Now I have come to life here at home, after a call from Malin saying ” What? Didn’t you know you that we were coming today?” haha partypooper .. So today we are going to Gröna Lund! Actually I’ve never been to Gröna Lund before (I suck, I know! haha) .. But when I was little and my mother asked, “Gröna Lund or Liseberg?” I always chose Liseberg. But today is the first time!