12:43 | June 4, 2012
Random







From my Iphone
Randombilder från min iphone den senaste tiden :) Jag gillar sånna här foton! När dom är mer tagna ‘in-the-moment’.
Woopidoo! Idag regnar det inte!! Mulet och så men inget regn. Jag ska passa på att ta dagens outfit och lite annat skoj nu när det är uppehåll.
Sen ska jag påta lite bilder tillsammans med Maja innan min fina vän Marcella ska komma hit ikväll :) Imorgon väntar den första roliga plåtningen för en tidning. Vilket ska bli riktigt spännande! Det är alltid roligt att se hur de vill styla en, med hår och makeup. Jag sminkar mig väldigt lite överlag oc har väldigt svårt för ögonskugga osv.. Jag gillar endast svart eller mörkbrun sotning egentligen. Jag satsar själv mest på naturliga ögon och blodröda läppar.
Nej nu måste jag bege mig!
Random Pictures from my iphone recently :) I like these kinds of photos! When they are taken more ‘in-the-moment’. Woopidoo! Today it’s not raining ! Partly cloudy, but no rain. I’m going to take today’s outfit and some other fun now that it’s just cloudy and not raining. Then I’ll take some pictures together with Maja before my fine friend Marcella is coming over here tonight :) Tomorrow awaits the first fun photo shoot for a magazine. Which is really exciting! It’s always fun to see how they want to style you, with hair and makeup. I wear very little makeup overall and it’s very difficult for me with the eye shadows, etc. .. I like only black or dark brown smokey makeup. I usually have natural eyes and blood red lips. No, now I have to leave!
22:29 | June 3, 2012
I’m singing in the rain



RAINY SUNDAY
Sitter och betar av mail efter helgen och försöker planlägga min vecka! Har några jäkligt roliga fotograferingar denna och nästa vecka – Spännande!
Det ‘jobbiga’ med det är ju att man inte får berätta något för er förens tidningarna är släppta hehe. Men det är attans så roligt att få göra!
Hade planerat att gå på min fina vän Andreas student på fredag i GBG … Men nu har jag beslutsångest om jag ska åka till Linköping och umgås med min mamma osv eftersom jag inte kommer träffa henne på över två månader annars. Hon åker nämligen till Thailand i 3 veckor under tiden jag och Linda är i Rhodos. Den tål att tänkas på! Förövrigt så ska jag även sätta mig och bestämma de tre lyckliga vinnarna från DENNA makeuptävlingen! Så håll utkik på era mail nu. PUSS!
I’m sitting and answering my mail after the weekend and try to plan my week! Have some damn fun photo shoots this week and next week – Exciting! The ‘tough’ with it is that I can not tell you anything about it until the magazines are released hehe. But it is so fun to do! I had planned to go to my lovely friend Andreas graduation on Friday in Gothenburg … But now I’m making up your mind whether I should go to Linköping and spend time with my mom, etc. because I will not see her for over two months otherwise. She is going to travel to Thailand for 3 weeks while Linda and I are in Rhodes. It’s worth thinking about! But now, I’ll sit down and determine the three lucky winners from THIS makeup contest! So keep an eye on your mail now. KISSES!
18:27 | June 3, 2012
Red times two II





Todays outfit/Pants, Bikbok/Jacket, Acne/Shoes, H&M/Top, H&M trend/
Åh jag blir tokig.. Jag vill kunna springa runt i fina klänningar, barbent, i shorts, snygga tunna jackor och härliga färger..
Istället blir det ‘halvtråkiga’ outfits med tjockare jackor. Jag hoppas på att vädret vänder snart så man kan känna sig snygg igen!
Okej Angelica .. TÄNK FRAMÅT! 9 dagar till Rhodos och snart är även P&L :) Träffade på tre helt underbara läsare idag inne på Weekday som berättade att de med skulle till P&L – Så är det många utav er som ska dit? Det skulle vara så roligt att stöta på er där som jag gjorde med en del förra året.
och vilka artister/band ska ni isånnafall se när ni är där?
Oh I’m starting to get mad .. I want to run around in nice dresses, bareleged, in shorts, in goodlooking thin jackets and great colors .. Instead I’m wearing ‘half bad’ outfits with thicker jackets. I hope that the weather soon turns so I can feel goodlooking again! Okay Angelica .. THINK AHEAD! 9 days to Rhodes and soon even the P & L festival :) I met three wonderful readers today inside of Weekday who told me that they’re also going to the P & L festival – So, ae many of you going there? It would be so nice to bump into you, as I did with some of you last year. and what artists / bands are you going see when you are there?
12:58 | June 3, 2012
red times two


En liten sneak peek på hur jag ser ut idag :) Jäklar vad Sushi jag åt igår.. jag tryckte nog i mig 26 bitar..haha! Men sushi kan jag äta HUR MYCKET SOM HELST utav utan att bli mätt. Det är sant! Efter det blev det en öl innan de var dags att gå hem ( supertidigt ). Nu blire stan, för att äta lunch och se om man kan hitta något. Hittade inte ett jota på Acnes utförsäljning.. Alla godbitar hade nog plockats innan vi kom dit tyvärr. Men men , nu ska jag dra mig – Hörs senare med hel outfit och så med! PUSS
A little sneak peek at how I look today :) Holy crap how much Sushi I ate yesterday .. I ate like 26-bites .. haha! But I can eat SOO MUCH SUSHI without being full. It’s true! After that we had a beer before it was time to go home (super early). Now we are heading into town, for lunch and see if we can find something. Cause I didn’t find anything at the Acne sale .. All goodies had probably been picked before we got there, unfortunately. But, now I’ll have to go – Talk to you later with the whole outfit, and so on! KISS
20:03 | June 2, 2012
You mean the world


Pictures from my Gina Tricot Event
Hittade två härliga bilder från när jag hade Eventkväll på Gina Tricot :) Det var så himla kul!
Jag har lite bilder därifrån som jag fortfarande inte visat – Jag borde kanske lägga upp dom! Det var så himla, himla roligt att träffa så mycket läsare och prata med er. Ni är ju helt underbara!
Jag kan inte tacka er nog för att ni är så fantastiska.. Jag skulle vilja ge en stoooor kram till er alla och en blöt puss med! Ni ska veta att era ord värmer så otroligt mycket. I love you♥
Found two lovely pictures from when I had the Event Night at Gina Tricot :) It was so much fun! I have some pictures from there that I still haven’t showed you – Maybe I should put them up! It was so, so nice to meet so much readers and talk to you. You are all so wonderful! I can not thank you enough for being so fantastic .. I’d like to give a you all a huuuuuge hug and a big kiss ! Your words give me so much joy. I love you ♥